Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Άντε, σιγά - σιγά...

Λένε, ότι όποιος έχει πολλά σπίτια, αν δεν προσέχει... μένει και άστεγος!
Κάπως έτσι!
Έχω αρχίσει πάλι τις μετακομίσεις μου και στην ζωή (το απαιτεί το καλοκαίρι, το χωριό, κ.λ.π.), οπότε, μάλλον το έχω ανάγκη κι εδώ.
Γεμίζω εύκολα τα σεντούκια μου και για να βρω άκρη, ψάχνομαι, οπότε, καλύτερα έτσι, ανά εποχή!
Μάης και ζόρικος.
Μπήκε αποφασιστικός, δεν ξέρω τι θα ξεκαθαρίσει.
Πολλά τα κρατημένα μου, κάποια στιγμή, θα βρω τον χρόνο να τα "αδειάσω", άλλα στα δημόσια κι άλλα στα πρόχειρα.
Όσοι περνάτε από δω ή κατά τύχη ή γιατί το θέλετε, τιμή μου, σας ευχαριστώ!
Σέβομαι τόσο πολύ τον χρόνο στην ζωή ενός ανθρώπου, δεν θέλω να "χασομεράω" κανέναν σας, έξω είναι η ζωή, ζείστε και η πολλή πληροφορία, μπερδεύει και βλάπτει, πολλές φορές.
Πηγή, δεν είμαι, παπαγαλίζω συχνά, βρείτε εσείς τις αλήθειες, σε πιο υπεύθυνες σελίδες.
Συγκεκριμένα θέματα δεν έχω, ότι ζω, ότι προκύπτει, ότι μ' αγγίζει, ότι μ' αρέσει ή ακόμα και όχι, μπορεί να το κρατήσω εδώ, όπως κρατάγαμε κάποτε τα αποκόμματα των εφημερίδων, έτσι, για καλή ή κακή ανάμνηση και γεμίζαμε τα μπαούλα μας.
Τώρα γεμίζουμε τον "αέρα", ευτυχώς, υπάρχει κι αυτός, ευτυχώς, νομίζουμε, ακόμα, πως είναι "ελεύθερος"!
Όλα "υπό έλεγχον"... έτσι κι αλλιώς, μη σκάσουμε κιόλας!

Τα σχόλια, πάντα ήταν και παραμένουν ένα θέμα, γιατί παρατάω τα "σπίτια" μου, φεύγω και μετά, ούτε κλειδιά βρίσκω, ούτε έχω χρόνο να τα ξαραχνιάσω και να είμαι σωστή απέναντί σας.
Βρίσκω νέα σχόλια σε αναρτήσεις 8ετίας και βάλε...
Εύκολο θαρρείς, να επεμβαίνεις στο παρελθόν;

Γι' αυτό... επειδή το ΑΔέσποτο, τό 'χω, έτσι κι αλλιώς, εκ γεννετείς, (συν την έννοια της ελευθερίας, της δικής μου, δυστυχώς, εδώ στερώ τυχόν- την δική σας), σ'χωράτε με, καλοκαίρι είναι, θα μπαινοβγαίνω, ίσα ίσα, για να μην φεύγουν ή συσσωρεύονται στιγμές.
Πάσες παρελθόντος, δεν έχει νόημα...
Ακόμα δεν γεννήθηκε το "μωρό".
Αν και όταν, αν γκρινιάζει κιόλας, ε, ναι!
Θα τ' "αναγνωρίσω", σίγουρα, όπως τόσα άλλα παιδιά!

Πάμε.
Είχα ένα τόσο έντονο διήμερο, ίσως βγει και τριήμερο, δυο τραγούδια επέπλευσαν πολύ, φεύγω να τα κρατήσω.

1 σχόλιο: