Πέμπτη 28 Μαΐου 2015

αντέχω να μου λείπεις, πατρίδα...

"...ακόμη μία μέρα, ακόμη ένα βράδυ..."

(Σπαρτολούλουδα και ίριδες, Μάης .15)
...έχοντας αυτά τα δυο στον κήπο μου, ανθισμένα μοσχοβολιστά σπαρτολούλουδα και κατακίτρινες ίριδες, από τον τόπο που γεννήθηκα, αντέχω να μου λείπεις, πατρίδα...
********************************
και:             
 "Ακόμα μία μέρα, ακόμα ένα βράδυ, 
θα μείνω μοναχή μου στου πάρκου το σκοτάδι..."

 Έτσι άρχιζε το "Γελωτοποιός από ...Σόϊ..." , το μουσικόδραμα που παίζαμε στην αίθουσα της Αρχιεπισκοπής, το 1988 (!), μια πρωτιά για τα λογοτεχνικά-ποιητικά δρώμενα της Ομογένειας, με συμμετοχή τραγούδι και πιάνο από τις δύο κόρες μας, Όλγα και Τζόυ...



- Καλό είναι να ....θυμάται κανείς εκείνα που πέρασαν, μου είπε μια φίλη του τότε που έχει μετακομίσει στην Φλόριδα...
και σκέφτηκα να σας δώσω μια μικρή γεύση από τις δραστηριότητες του ...τότε!

Δύσκολο το 15θήμερο, Φίλες και Φίλοι μου, μαζί με τα 
"του κήπου τα σκαλίσματα..."
Ας είναι... Υλικό; πολύ! Χρόνος δεν υπάρχει, αφού ανάμεσα στα πολλά, σκέφτηκα να ετοιμάσω μια συλλογή, 
έστω για να υπάρχουν "καθαρογραμμένα"
τα "αγκάθια του νου και της καρδιάς"...
Προς το παρόν, Καλή σας Κυριακή.
Πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα

6 σχόλια:

  1. υπέροχη Γιώτα...
    καλόν μήνα, υπέροχη, Αικατερίνα μου... καλό τριήμερο...
    υπέροχες οι φώτο σου.. πήρα κάποιες...
    καλές δουλείτσες... ΤΕΛΕΙΑ!!!
    χαχα..μακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και υπέροχη Λαμπρινή...!
    ΚΑΛΟΝ! ΚΑΛΑ, όλα ΚΑΛΑ να είναι, κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...κι εγώ!!!:::::::::::
    Βρε Κατερίνα μου, ΠΟΣΑ να διαβάσω;;;;;;;;;;;;;; ακόμη διαβάζω και με....βρήκα!!! Ξέρω, Αγάπη.-

    Φιλιά βροχερά, τριτιάτικα, μένω άφωνη!
    Υιώτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε βρήκες; Είσαι στην καρδιά μου, Γιώτα μου! Πού να σε "χωρέσω", εδώ; Δε μπορώ να σου "κλέψω" και πολλά! Μόνο στίγματα...
    Φιλάκια, ηλιόλουστα!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή