Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Δείτε μερικά από τα «εξωγήινα» όντα που «κατοικούν» στο σπίτι σας!

Δείτε τους "εξωγήινους" που... ζουν σπίτι σας! (pics)


Μπορεί να φαντάζεστε ότι «μοιράζεστε» το σπίτι με διάφορες αποικίες μικροοργανισμών, ζωυφίων και εντόμων. Γνωρίζετε, όμως, πώς είναι ή πώς μοιάζουν;
Η πρόοδος της τεχνολογίας των τελευταίων ετών και τα εξελιγμένα όργανα και τεχνικ΄τε καταγραφής εικόνων, μας επιτρέπουν να πώς μοιάζουν πολλά από αυτά τα μικροσκοπικά και παράξενα στην όψη όντα.
Ο Αμερικανός φωτογράφος Ντάνιελ Καρίκο χρησιμοποιώντας δύο ισχυρά μικροσκόπια κατάφερε να καταγράψει εντυπωσιακά πορτρέτα διαφόρων μικροσκοπικών... κατοικίδιων εντόμων.
Δείτε μερικά από τα «εξωγήινα» όντα που «κατοικούν» στο σπίτι σας...
t1
Σταρόψειρα ή καλάνδρα: Είναι μικρό σκαθάρι με μακρουλή προβοσκίδα και γονατισμένες κεραίες
t2
Σκόρος που εντοπίστηκε να τριγυρνά στον προθάλαμο ενός γραφείου
t3
Σκαθάρι χαλιών που εντοπίστηκε σε ένα χαλάκι μπάνιου
t4
Είδος σφήκας που προτιμά να κάνει τις φωλιές της σε κατοικίες ανθρώπων
t5
Ένα...κουνούπι
t6
Λήψη σφήκας με τη χρήση στερεοσκοπικού μικροσκοπίου και λαμπάκια LED
Τ6
Το γνωστό «αλογάκι της Παναγίας»

5 σχόλια:

  1. Χα, χα; Πήγα ν' απαντήσω στο σχόλιο, δεν ήξερα λεπτομέρειες για το σκαθάρι των χαλιών, έψαξα και τρελάθηκα! Κι είχα έτοιμα τα χαλιά να τα δώσω! Όχι, εγώ θα τα πλύνω και θα τα ηλιάσω, σαν σύκα!
    Μη γελάς, ντιπ! Δεν είναι καθόλου αστείο να γελάς με την υγεία!
    Εξωγήινα, αφάνταστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υγ. Βέβαια, νωρίς θυμήθηκα ότι δεν είχα απαντήσει σ' αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κατερίνα μου..με τα ωραία σου... κι εγώ... τώρα το είδα... (κοίταζα τα του μπλογκ μου...κι όχι τα σχόλια... άλλωστε σχολιάζω με ό,τι μπλογκ έχω εκείνην την ώρα... κι έτσι... αργά να τα δω!!! αα... απαράδεκτη είμαι...)...

    μου άρεσε η λέξη εξωγήινοι..και αυτές τις φωτο τις έχω ξαναδει... δεν μου κάνουν εντύπωση..και ζούμε με αυτά τα πλασματα... ό,τι κι αν κανουμε... ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΘΑΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ!!! .. χαχα... είναι μέρος του κόσμου μας... χαχα..
    <3 (δεν με πείραξε που δεν απάντησες... κάποια σχόλια.. μπορεί να υπάρξουν..και άνευ απαντησεως... αυτό το δεν ήταν τόσο σημαντικό, για απάντηση... όποτε... όλα καλά...

    και... αυτά... <3 (κι έλεγα ότι δεν θα σχολίαζα σημερα... χαχα.. κουνια που με κούναγε... χαχα... )... μακια!! καλή αυριανή!! με υγεία!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σημαντικό ή όχι, δικαιούσαι καρούλα!<3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή