Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Έλα, "να τα πω"!

Άπα πα πα πα!
Αυτή βαρβαρότητα του Φεις, για το ποιος θα επικρατήσει, πολύ ψυχοφθόρα, αδελφάκι μου!
Όλοι χωράμε στη ζωή, παιδιά!
Όλοι, κι όλοι πρώτοι είμαστε, μα και τόσο τελευταίοι!
Τόσο "ΕΓΩ" συσσωρευμένο και ντελάλη, ούτε στην Λαϊκή!
"Εδώ κόσμε, εγώ κόσμε!"
Έλεος!

 Μ' αρέσει που είχα και μια Αγία, σε πρώτη ζήτηση!
Αγιογραφία της Αγίας Αικατερίνης είναι, προχθές την βρήκα.
Δημιούργησα έναν νέο φάκελο, με νέες λήψεις.
Θα σας χαρίσω απόψε τις Καλές, γιατί κερνάω!
Είχα μέρα χαράς, αλλά συνάμα και μεγάλης λαχτάρας.
Λίγο σας νοιάζει, ξέρω!



"Ειρήνη υμίν", φίλοι στα ΨΗΛΑ!
Ένα μπούτι, εκατό τα λάικ!
Ένα SOS, ΜΗΔΕΝ τα λάικ!
Πού να μείνω;
Κι άλλο;

Τον πεζόδρομο να σκούπιζα, Θείο έργο θα έκανα!
Πόσο λάθος βαδίζουμε και δεν υπάρχει και φάρμακο, γιατί έτσι μάς θέλουν!
Έχουμε ότι μας αξίζει!
Πράγματι!

ΔΕΙΤΕ ΚΟΣΜΕ, ΠΡΟΣΕΞ' ΤΕ ΜΕ!
ΕΚΛΕΨΑ ΩΡΑΙΕΣ ΦΩΤΟ!
ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ!

Μικρό και φτηνό το νούμερο...

Θέλω όμως, να υπάρχω... κι εγώ, γι' αυτό ανακατεύομαι στα τόσα άξια πόδια σας!
Γι' αυτό και τα πλένω, σαν τον Χριστό!
Αρκεί να το αξίζουν, όμως, αυτά τα πόδια, κι αυτό αφήστε να το λένε άλλοι κι όχι εσείς!

Χαλαρώστε!

Υγ. Εγώ εδώ είμαι. Υπάρχω και ως άνθρωπος!
Κάποιες κακκόβουλες σελίδες όμως, κάνουν εγκλήματα, αν μασάνε άλλοι, εγώ δεν μασάω.
Καταπίνω. 
Μην πολεμάτε άλλο, ΣΤΟΠ!
Μόνη μου είμαι.
Δεν έχω βοηθούς, ούτε συνεργάτες, σε ότι γράφω και υπογράφω στις σελίδες μου, ούτε κέρδη και συμφέροντα.

Πέρασε και το κόκκαλο!
Θα βρείτε συμπιεσμένο ΑΕΡΑ!
Σε σας θα γυρίσει!
Κι ας έχετε ψευδόνυμα, με γνώσεις φιλοσοφίας, μέχρι και τσόντας!
ΕΛΕΟΣ!
Έχουμε τόσα προβλήματα, μάς φτάνουν!

Λυπάμαι για τον χαμένο χρόνο και την βασανισμένη ψυχή σας!
Μα, την αλήθεια!

Θά 'θελα να βοηθήσω, αν υπήρχαν αγνά κίνητρα.
Αλήθεια, λέω.
Με όλες τις υπογραφές που με συνοδεύουν,
Κατερίνα αγανακτισμένη,
αφάνταστα και αληθινά όμως,
κι όχι δήθεν!

Δείτε τώρα τα ωραία που έκλεψα, να χαλαρώσουμε όλοι!

Για να δημιουργήσεις σήμερα, πρέπει να το αξίζουν και οι άνθρωποι που θα το προσφέρεις.
Γι' αυτό, εδώ τα έτοιμα!
Και βέβαια αξίζουν!
Αλλιώς, πως;

Χωρίς να σημαίνει πως δεν φέρνω και θέματα που όχι, αλλά είναι ένας τρόπος, για να ξεχωρίζουν τα καλά ή για να τα θυμάμαι στο μέλλον, όσο κοντά ή μακριά είναι αυτό.
Αν κάτι ενδειαφέρει κι εσάς, κέρδος μου ψυχικό θα είναι, να έχω βοηθήσει στο καταστάλαγμα της διαλογής!

Αυτά και πραγματικά, εξουθενωμένη, αν αυτό θέλατε, κάποιοι!
Πάρ'τε την χαρά σας και την δόση της ικανοποίησής σας, αφού αυτό σας θρέφει, μερικούς!
Δεν μπορώ να σας την στερήσω!












ΜΟΝΗ κι ΕΛΕΥΘΕΡΗ!
Εδώ, στις σελίδες μου!
Στα συρτάρια μου, στις τρύπιες τσέπες μου, στην συνείδησή μου, έως και την ψυχή μου!

Κι όπου θέλω θα πηγαίνω, στα σπίτια μου, εκεί στα ΨΗΛΑ και χωρίς άλλες εξηγήσεις, ΤΕΛΟΣ!

Στα σπίτια μας και στην καρδιά μας μπαίνουν αυτοί που μας σέβονται, μάς αγαπάνε, μας καταλαβαίνουν, μάς νοιάζονται και στην ζωή, και κυρίως που μάς ξέρουν, ότι έτσι μιλάμε, φερόμαστε και στην πραγματική ζωή και που μιλάνε μπροστά, για όποιο πρόβλημα, κι όχι πίσω από την πλάτη!

Αν μάς αμφιβάλλουν ή μάς παίζουν στα ζάρια, αν έξω γυρίζουν το κεφάλι αλλού, "Καλή συνέχεια", δε θα μπορέσω!
Αυτή είμαι ή αυτή έγινα, βάση συνθηκών, προσαρμόζομαι.
Κάποια φορά, όταν τα γέλια είναι πολύ δυνατά, φτάνουν και στ' αυτιά των "φίλων"!

4:09!
Αχ! Κατερίνα....!
Τι πας να διορθώσεις;
Γενική η κατηφόρα, πολύ αργά.

Να φύγει η ανάρτηση;
Ναι!
Και το λαπ, ν' αλλάξει θέση!
Όσο πιο μακριά γίνεται από καρέκλα!
Μόνο στα όρθια, για να καταλαβαίνεις την κούραση, κι όχι όταν σηκωθείς!
Αν αλλάξει αυτό περιβάλλον, σίγουρα θ' αλλάξεις κι εσύ!

ΑΕΡΑ! Δώσε, μπλόγγερ! Μπορείς!
Σκλαβωμένο έχουμε, για ελευθερίας δικαίωμα "μιλάω"!