Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Χρόνια Πολλά



Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα, κόρη μου!
Έτσι συγκινούμαι λιγότερο...!
Χαρές και δικαιώσεις, κορίτσι μου!
Σού στέλνω το "ακριβότερο" δώρο μιας μάνας!
....

Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα σε όλους και όλες όσους και όσες γιορτάζουν σήμερα.
Λουλούδια άλλη στιγμή, δεν προλαβαίνω!

Γιατί, πρέπει πολλά να χωρέσει ένας άνθρωπος, όταν δεν έχει βοηθούς.
Έτσι πάει.
Εκτίθεται.
Το προτιμώ να είμαι καθυστερημένη, μα με τις δικές μου αλήθειες και αρχές!
Προέχει η ζωή και η οικογένεια!
Πάντα!

6 σχόλια:

  1. Πέρασε ώρα από τότε. Μιλούσαμε στο τηλέφωνο.
    "Το "δώρο¨σου, μάνα, είναι στην τελική ευθεία! Μόλις προσγειώθηκε! Έλα, πατάει στη γη! Ησύχασε Ελληνίδα μάνα!"
    Κόρη, αχ! κόρη, αγαπημένη και πολυστερημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://musicpicturesartetc.blogspot.gr/2015/05/x_21.html

    και να πω... κι εδώ... ΧΡΟΝΙΑ πολλά!! και στην θαυμάσια κορη... σου.. και σε ΟΛΟΥΣ τους δικούς σου πουγιορτάζουν!!! Δεν ήξερα ότι ήταν τόσοι πολλοι!!!
    Χρόνια πολλά και σε όλον τον κόσμο που γιορτάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδής; Κάνω κόπυ και πάω; και βρίσκω τι; Κόρη; Έφυγα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάνει κολπάκια, διαφημίσεις και διακομιστής πετάχτηκε έξω, λέει! Είχα γράψει αυτό:
    Ευχαριστιόμαστε, Λαμπρινή μου! Να είσαικαλά! Κι εσύ, ότι ποθείς!
    Θα στο βρω εκείνο το πριγκηπόπουλο, όπως και νά 'χει! Καρδιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ολα εντάξει, τα έλαβα απάντησα...
    ήταν για την κορη κι οι ευχή κι η φώτο!!! <3 ευχαριστώ! για όλα! πολύχρονοι όλοι! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είδα μετά ότι τα πήρε. Ευτυχώς, παθαίνοντας, μαθαίνω και κάνω κόπυ! Κάποια απάντηση άλλη νιώθω πως σου χρωστάω, αλλά ξημερώνει πάλι, έχω τόσες δουλειές και υποχρεώσεις, δε νομίζω ότι θα υπήρχε άνθρωπος εδώ μέσα, που θα υπερέβαλε τόσο, (εαυτόν), για να τον αγαπάνε!
    Έλεος! παραδίνομαι, μη με αγαπάτε! Φιλάκια, να φέρω ένα καλό τυχερό, γιατί δε θέλω άλλα κύματα! <3 Πνίγηκα, τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή