Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Δεν έχεις δει γερά ραγίσματα.

11 και 10, βράδυ Αγίου Κων/νου.
Άναψαν τα τηλέφωνα σήμερα, εκτός προγράμματος, έτσι κι αλλιώς.
Πολλές οι συγκινήσεις, οι ανθρώπινες, οι εξ αίματος, βέβαια, που σε ξέρουν, εννοείται, τόσο καλά!
Οι υπόλοιποι θέλουν εξηγήσεις, αποδείξεις, "δεν έχω χρόνο μάτια μου", όντως, που λέει και το τραγούδι.
Ένα "ραγίζω, ρε..." έβαλε μια τελεία και μια παύλα, σήμερα.
Να είμαστε καλά!
Όλα τα άλλα είναι κουραφέξαλα!

Πάμε για χαλάρωμα, επιβάλλεται!
Το απαιτεί η μέρα και η νύχτα!

Πήγε 12:25 22 π,μ. Μάη 2015
Φυσικά και δεν χαλάρωσα!
Στην τσίτα...
Σιωπηλή και προσευχή, ώσπου να χτυπήσει ένα τηλέφωνο, να με καθησυχάσει, να καθησυχάσω κι εγώ με την σειρά μου, άλλους.
Τίποτα σ' αυτή την ζωή δεν είναι εύκολο.
Το ότι δεν πήγα να ευχηθώ στους "φίλους" μου στο Φέις, "Χρόνια Πολλά", σε έναν έναν, δε σημαίνει κι ότι δεν τους σκέφτομαι ή τους ξέχασα.
Νά 'ναι καλά, νά 'ναι γεροί και όσον αφορά εμένα, ας μην στέκονται στα τυπικά.
Απέδειξα, αποδεικνύω στην ζωή την αγάπη μου, όλα τα υπόλοιπα είναι για το θεαθήναι.
Δεν νιώθω ότι έχω να αποδείξω τίποτα και σε κανέναν, πια!

Ούφ! 12:40
Παρελήφθησαν!
Μπορώ να πεταχτώ για λίγο στους φίλους μου!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΘΕΕ!!!

1 σχόλιο: