Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Επειδή...

... ο χρόνος τρέχει και δεν μπορεί να περιμένει εμένα, ειδικά, αν δίνω προτεραιότητα στο Φεις, θα μείνω με γεμάτο τον δίσκο μου, κι εγώ πρέπει ν' "αδειάσω".
Πάω να φέρω τα βιντεάκια μου, ότι υπάρχει σε έτοιμο, γιατί, δεν βλέπω φως... ούτε να περιγράψω, ούτε να "γράψω", ούτε σειρά, ούτε τίποτα!
Μια ζωή...!

*****
Αυτές τις στιγμές μου, τις κρατάω:

ΒΡΕΣ ΤΟ ΛΑΘΟΣ (τίτλος)
46 ώρες στην πατρίδα... και την πήρα μαζί μου, φωτογραφικώς...
Στερημένη αγάπη η πατρίδα, δεν μπορείτε να το φανταστείτε εσείς που μένετε εκεί!
Ατελείωτες οι φωτογραφίες μου!
Το χέρι, ένα με την μηχανή, ενώ τα πόδια περπατούσαν...
Μ' άρεσε αφάνταστα το χωριό μας, αυτή την φορά!
Τόσα γιασεμιά, ποτέ δεν είχε η Ζαγορά!
Μ' αρέσει!
5, άντε 10, πραγματάκια... μού χτύπησαν άσχημα στο μάτι, δεν στοιχίζουν οικονομικά, μεράκι μόνο θέλει και ελαφρύ εθελοντισμό απ' όλους μας.
Θέμα αισθητικής... καλαισθησίας, μόνο, νομίζω πως μετράει πολύ, όμως, για τον τουρίστα... σαν κι εμένα που θέλει να φωτογραφήσει, κιόλας!
Αν και, δεν είναι όλα θέμα Δημάρχου, του έκανα τα παραπονάκια μου, στην Σωτήρα που τον βρήκα!
"Θα ανέβαζα μια ανάρτηση με τίτλο: "Βρες το λάθος", αλλά δε θέλω να εκθέσω το χωριό μας", του είπα. "Το και το και το, απλά πράγματα."
Συμφώνησε. "Να τα ανεβάσεις!" μού είπε!
Τ' ανέβασα κι εγώ!
Ίσως έτσι, γίνει το χωριό μας, ακόμα πιο όμορφο!
Μη με παρεξηγείτε, χωριανοί!
Τ' αγαπάω!
Το πονάω!

Υγ.(Νωρίτερα, καλύτερα που δεν ανέβηκε το άλμπουμ, τόνιζα κάποιες φωτο μ' αυτόν τον τίτλο. Είναι "σκόρπια" αυτά τα "απλά" και σε άλλα άλμπουμ και σε κάποια που θα ανεβάσω προσεχώς, με το Καλό, αν μ' αφήσουν!)
Υγ. 2. Αν μείνω ποτέ στο χωριό, θα αναλάβω εθελόντρια διακοσμήτρια!

****

....Μου πήρε μιάμιση ώρα και βάλε, να ανεβάσω εδώ ένα άλμπουμ! Τρεις οι απόπειρες, μηδέν υπομονή. Επέμενα, ήρθε και η συνοικία του Αγίου Γεωργίου. Εννοείται πως εδώ κερδίζω χρόνο, σχετικά με τα μπλογκς, αλλά... δεν βλέπω φως! Πέφτει χακεράκι, μού την σπάει.
Μια απ' τα ίδια.

****
Η Κατερίνα Σταματίου-Παπ πρόσθεσε 285 νέες φωτογραφίες στο άλμπουμ "Άγιος Γεώργιος - Ζαγορά - Βόλου".
Συνοικία
.....
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου