Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Το "όχι" αποκοιμήθηκε στην αγκαλιά του "ναι"


Είπα ένα "ΟΧΙ", απόψε, ένα χθες, μού "λέει" κι η ζωή τα δικά της, πατσίσαμε...
Πονάει όμως, δεν το συζητάμε!

 Διάλογοι τηλεφωνικοί

Πριν 10 μέρες
- Έλα να δεις την αυλή σου! Τρελάθηκε στα λουλούδια! Δεν θα τα προλάβεις τα κόκκινα τριαντάφυλλα!
Πριν 5 μέρες
-Η αυλή σου είναι παράδεισος! Μας χάζεψε! Κρίμα να μην είσαι εδώ να την δεις, να την φωτογραφίσεις!
Προχθές
- Πάν' τα τριαντάφυλλα, δεν τα πρόλαβες! Κρίμα!
Σήμερα
Η από δω μεριά, η κόκκινη χαζοξεράθηκε... Κρατάει όμως η ροζ, η νυφούλα! Η κόκκινη από κει, κάνει στεφάνια! Χάνεις! Έλα, τουλάχιστον να τα φωτογραφίσεις!
----
Πονάει.
- Εσείς τα ποτίζετε, για σας άνθισαν! Χαρείτέ τα, δεν πειράζει, του χρόνου! Θα δω τις ορτανσίες και τα γιασεμιά. Δικά σας είναι τα λουλούδια μου! Εγώ, μόνο τα φύτεψα.... Αρκεί να τα ποτίζετε, να τα βλέπετε και να με θυμάστε! Να πίνετε τον καφέ σας, στην υγειά μου! Άντε, το νεράκι! Τον καφέ, αργότερα...

....
Σήμερα, άσχετο.
- Μάλλον, δεν θα έρθω...
- Δεν πειράζει κυρία Κατερίνα, άλλη φορά! Μην στεναχωριέστε!

Εγώ; Καθόλου! Να! Τόση κούραση, βρήκα καρέκλα και κάνω βιντεάκια! Διακωμωδώ την ζωή μου, λίγο τραγικά... φωτογραφίζοντάς την!
Ξέρεις τι "ταξίδεμα" είναι αυτό;


***

Το "όχι" αποκοιμήθηκε στην αγκαλιά του "ναι"

Δημοσιεύτηκε στις 4 Ιουν 2015
Στίχοι:
Λουδοβίκος των Ανωγείων
Μουσική:
Λουδοβίκος των Ανωγείων
1. Λουδοβίκος των Ανωγείων & Στέλλα Τζανουδάκη & Μαρία Τζανουδάκη

Ανάμεσα στο όχι
και στο κρυμμένο ναι
χάθηκε η ζωή μου
μεγάλε ουρανέ.

Δεν κρύβεται στη νύχτα
το άσπρο γιασεμί.
Λύγισε η αγάπη όταν είπες μη,
λύγισε η αγάπη όταν είπες μη.

Βγαίνω στον αέρα
με χάρτινο φτερό.
Μακριά σου δεν αντέχω,
κοντά σου δεν μπορώ.
Κοντά σου δεν αντέχω,
μακριά σου δεν μπορώ.

Χαμήλωσε τα φώτα
μεγάλε ουρανέ,
το όχι αποκοιμήθηκε
στην αγκαλιά του ναι,
το όχι αποκοιμήθηκε
στην αγκαλιά του ναι.


Ανάμεσα στο ΟΧΙ και στο μεγάλο ΝΑΙ

Κάπου εκεί, ανάμεσα, απόψε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου