Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Τίτλος :Άλμα Ζωής

ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ 29 ΙΟΥΝΙΟΥ 2015 ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΠΕΙΡΑΙΑ
Αφιερωμένο στην απομυθοποίηση του καρκίνου ,την ενημέρωση του γυναικείου πληθυσμού για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκινου του μαστου .
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΠΙΝΑΚΑ
Τίτλος :Άλμα Ζωής
Ελαιογραφία (0,70 x 0,90)
Ζωγραφος ΔΗΜΑΚΗ ΑΝΝΑ
Η ζωγραφος όλα της τα εργα παντοτε τα εκθετει σε προσωπικες εκθεσεις , που κανει σε διαφορα μερη της Ελλαδας , τα εσοδα των οποιων παντοτε διατιθενται σε ασθενεις κοινωνικες ομαδες συνπατριωτων μας.
Από 29 Ιουνιου εως 5 Ιουλιου στην Πινακοθηκη Πειραιά (Παλιο Ταχυδρομειο) , Ηρωων Πολυτεχνειου 91 τκ 15836 τηλ , θα παρουσιασει Εκθεση εργων της μερος των εσοδων της οποιας θα πανε για τη στηριξη του Ιδρυματος Αλμα Ζωής για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση του καρκινου του μαστου και σε αλλα κοινωφελη Ιδρυματα.
Θα παρακαλεσω παρα πολύ τις φιλες μου και φιλους μου και στον Πειραια και στην Αττικη , να παραβρεθουν στα εγκαινεια της Εκθεσης , που θα γινουν την 1 Ιουλιου 2015 και ωρα 2000.
Να είναι και μια ευκαιρια να ειδωθουμε Κυριες και Κυριοι , να γνωριστουμε και να τα πουμε…

Καλη μου φιλη Αννα , εγω προσωπικα υποκλινομαι ,παντοτε στην μεγαλη σου καρδια και θελω παντα ο θεος να σε εχει καλα να προσφερεις,,,ειμαι πολύ υπερηφανος που σε εχω φιλη μου…!!!
Μου αρέσει! · Σχολιάστε ·

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου