Τρίτη 7 Μαΐου 2019

1 - Βιβλιοπαρουσίαση: 5η Ανθολογία - Ε.Ε.Λ.Σ.Π.Η. 1


Βιβλιοπαρουσίαση: 5η Ανθολογία - Ε.Ε.Λ.Σ.Π.Η.
Ένωση Ελλήνων Λογοτεχνών Συγγραφέων Πέντε Ηπείρων - Ε.Ε.Λ.Σ.Π.Η.
Έτος ιδρύσεως 2002 - Έδρα: Furth Γερμανία

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΣΤΡΙΑ
Αθήνα, Ιούλιος 2017




Τα χρυσαφένια σταροχώραφα της Ελλάδας 
είναι πλατιά όσο και ο κόσμος.
Αν θελήσεις να τα περιδιαβείς, δεν θα προκάνεις·
το ταξίδι σου θα ’χει τελειώσει.

***
Έστω έτσι ο Πρόλογος για την καθυστερημένη χαρά και συγκίνηση της 5ης Ανθολογίας, της Ε.Ε.Λ.Σ.Π.Η.!

...Πελάγωσα, το προγραμμάτιζα αλλιώς, αλλά επειδή μια παροιμία λέει "ότι ο Θεός γελάει, όταν προγραμματίζουν οι άνθρωποι", κι επειδή κι εγώ είμαι άνθρωπος του αυθορμήτου και της ροής της ζωής (κι άμα μου την χαλάνε, μου κόβεται η φόρα) κι επειδή δε μ' αρέσει το κάθε τώρα μου να αναβάλλεται κατά πολύ (κανένας μας δεν έχει σίγουρο το αύριο), αποφάσισα να πάρω μπρος, κι όπως βγει η παρουσίαση του βιβλίου, που έναν ολόκληρο χρόνο ονειρευόμουνα την στιγμή που θα το πιάσω στα χέρια μου!
Δυο μέρες τώρα, "χορεύω" σε έντονους συναισθηματικούς ρυθμούς (απ' τα λίγα που πρόλαβα να διαβάσω), με ποικίλες φιγούρες χαράς, συγκίνησης, άγχους (για να ευχαριστήσω και να συγχαρώ γρήγορα και όλους, όσο καλύτερα μπορώ), μπήκα και στον χορό της ενημέρωσης πρώτα, (λάθος μεγάλο), μα κάπου εκεί, έχασα τον ρυθμό μου, ξέφυγα κατά πολύ απ' τις προγραμματισμένες μου "φιγούρες"!

Οπότε, με Αρχηγό τον Πρόεδρο της Ε.Ε.Λ.Σ.Π.Η, τον κύριο Βάϊο Φασούλα, που χάρη στην δωρεά του απέκτησα το πολυπόθητο βιβλίο και τον "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ", ιδιαίτερα γι' αυτό και με αφορμή την αναμετάδοση μιας ανάρτησης της Γιώτας Σπανού - Στρατή, στην Σελίδα του Φεις, της Ε.Ε.Λ.Σ.Π.Η. αποφάσισα να ξεκινήσω έτσι, κι ας μην είμαι ακόμα έτοιμη (όπως θα ήθελα), γιατί μόνο έτσι θα ξεκολλήσω και θα πάρω μπρος!
Σκόπευα να τα ετοιμάσω όλα και μετά να τα παρουσιάσω, αλλά είπαμε!
Απ' την σιωπή ή την μεγάλη καθυστέρηση, καλύτερο το σιγά - σιγά, έτσι κι αλλιώς, θα είναι σε συνέχειες! Αδυνατώ όλα όσα θέλω να "κρατήσω", σε μία μόνο ανάρτηση!
Αυτό το κάνουν οι ειδικοί κριτικοί, κι εγώ είμαι απλά, μία "βιβλιοπαρουσιάστρια".

Βόηθα λοιπόν, Πρόεδρε, να "χορέψω" σωστά" για όλους εσάς, όπως και σας αξίζει! Ξέρεις εσύ, πόσα πολλά σου ζήτησα και μάλιστα επειγόντως! Τόση Τιμή, δεν μπορώ να την αποσιωπήσω, ούτε και να την καθυστερήσω άλλο!
Τα γενικά "Ευχαριστώ" μου και τις σκέψεις μου για σένα, τις κρατάω για τον επίλογο, όχι της 5ης Ανθολογίας, αλλά αφού διαβάσω και παρουσιάσω και το δικό σου το βιβλίο!
Παίρνω δύναμη από σένα και ξεκινάω:

***
Ο χρήστης Vaios Fasoulas κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Πληροφορίες για αυτόν τον ιστότοπο

ASTORIANI2.BLOGSPOT.COM
20 Μαρ 2018 ... ΑΝ ΕΛΘΕΙΣ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟΣ Π Α Τ Ρ Ι Δ Α ΣΤΑΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΑΤΩΦΛΙ ΜΟΥ ... Αν έλθεις φορτωμένος Π Α Τ Ρ Ι Δ Α ...
***
Σχ. Τώρα, βέβαια, κατάλαβα τι σημαίνει η φορτούνα της εικόνας του βιβλίου!
Δεν το συζητάμε!  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου