Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Στέφανος Κάκκος - Η Γυναίκα Της Ζωής Μου

Πέτυχα το παιδί!
Χάρηκα, τόσοοοο!
"Καλή επιτυχία", αγόρι μου!
Καθυστέρησα, ξέρω...
"Αν μπλεχτείς με Κατερίνα, θα σου φύγει σ' ένα μήνα", αφορά τα γκομενάκια...
Ναι;
"Η ΓΥΝΑΙΚΑ της ΖΩΗΣ σου είναι η Άννα, γιατί έτσι λένε, την δική σου μάνα...!"

Λυδία μου, να ΣΟΥ ΖΗΣΕΙ, να τον χαίρεσαι!

Σκόρδα!
Να τον ξεματιάζεις, κάθε μέρα!

Στέφανος Κάκκος - Η Γυναίκα Της Ζωής Μου | I Gineka Tis Zois Mou (Official Music Video HD) 

***

Ραντεβού αύριο το βράδυ στο Lab Art...!!!
Καλό Σαββατοκύριακο...!!! emoticon smile emoticon kiss

Official Music Video by Stefanos Kakkos performing I Gineka Tis . Music: Andreas Lamprou, Lyrics:…
youtube.com

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε

***
Υγ. Δεν σχολίασα εκεί, στο Φεις, γιατί θα εξαφανιστεί και δεν έχει νόημα...

*** 

!!!!!

Μια μέρα οι άνθρωποι που δεν πίστεψαν σε σένα θα αφηγούνται πως σε γνώρισαν! emoticon smile emoticon wink
Johnny Depp
Savas Adamas εμεις ομως ειμαστε απ τους τυχερους που πιστεψανε στον ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΚΚΟΣ LIVE!!!!!!!
Άννη Καλκάνη
Άννη Καλκάνη Πίστεψε εσύ στον εαυτό σου για να πετύχεις τους στόχους σου!!!!! Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι δύσπιστοι και σκληροί κριτές!!!!!!

***

Τώρα είδα κι αυτό. Συγκνητικότατο:

Eίναι απόλυτα θεμιτό να θέλουμε να ακολουθούμε τα όνειρά μας. Τότε όλα στη ζωή έχουν νόημα!!! Καλή επιτυχία αγάπη μου με αυτό που είσαι τόσο παθιασμένος!!!! ♥♥
~~~~~~~~~~~~~~Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~Μόλις κυκλοφόρησε από τη HEAVEN MUSIC~~~~~~~~
~~~Μουσική: Ανδρέας Λάμπρου - Στίχοι: Γιώργος Παυριανός~~~
*** Σας ευχαριστώ όλους/ες για όλα...!!! emoticon smile Καλή ακρόαση...!!! emoticon heart ***
Official Music Video by Stefanos Kakkos performing I Gineka Tis . Music: Andreas Lamprou, Lyrics:…
youtube.com

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε

***
Σχ. Σκόρδα! Υγεία, Ειρήνη, Αγάπη, Επιτυχία!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου