Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Φρέσκο... ημέρας.

Κι άλλο!
Κι αφορά και τραγούδι του Νίκου Μεργιαλή, την Ιθάκη!
Μού θύμισε πόσες ιντερνετικές εκκρεμότητες έχω!
Νά 'ναι καλά τα παιδιά, να προχωράνε!

Δεν "λειτουργώ" σαν "άλλοτε", οπότε "Σ'χωράτε"!

"Έδωσα μια "μαχαιριά" στην εξάρτησή μου, για λίγο στο Φέις, μην ανησυχείτε!
Από κάπου αλλού θα "σκάσει" η βαλβίδα!..."

Έγραφα!
Αν είδατε βαλβίδα σκασμένη σήμερα, δική μου ήταν!

Εδώ με πήγε σπαμ.σχόλιο

"Αυτό το βίντεο δεν υπάρχει".

Λέει!

Ψάχνομαι αν υπάρχω εγώ!
Τί μού λες, τώρα;
Εφτάψυχη και βάλε!
Ούτε οι γάτες!
Δε μπορεί! Θα υπάρχει λόγος, ΑΝΩΤΕΡΟΣ!

Ιθάκη για να δεις, δεν εγγυήθηκε κανείς, δυστυχώς!
Ωμή αλήθεια.
Θέλει κότσια και υπογραφές πράξεων ζωής.
Κι ύστερα;
Πού πήγε η ζωή;

Πάμε: Σπίτι μου, σπιτάκι μου... μαζύ (με κουπάκι το υ...) και κουπάκι...
Ξέρουμε εμείς από φουρτούνες... Ναι;
29/3/16 Μάρτης, να θυμάσαι!
Και το 18, καλά!


Λουλουδάκια μου, ανθίσατε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου