Δευτέρα 28 Μαρτίου 2016

Χρήστος Αερικός: Ένα ελπιδοφόρο Αυτόφωτο Αστέρι του Ελληνικού Αθλητισμού, κατακτά τον κόσμο με το τόξο του!

Χρήστος Αερικός: Ένα ελπιδοφόρο Αυτόφωτο Αστέρι του Ελληνικού Αθλητισμού, κατακτά τον κόσμο με το τόξο του!
Ενα μεγαλο ευχαριστω στο ‪#‎OSN‬ και στον Θανάση Σταθόπουλο για το πολυ ωραιο άρθρο!!! Επισης ευχαριστω πολυ ολους σας για την υποστήριξη 😀😀
‪#‎GOLDTIP‬ ‪#‎FBS‬ ‪#‎BEESTINGER‬ ‪#‎BEITER‬

Ένα αφιέρωμα του OSN στον δις «ασημένιο» παγκόσμιο πρωταθλητή Νέων στο σύνθετο τόξο, Χρήστο Αερικό...Από την τελευταία θέση στον πρώτο αγώνα της…
OTHERSPORTSNEWS.GR
Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε

16 σχόλια:

  1. ευχαριστώ... γνώρισα καλύτερα το αστέρι μας!!

    και..μπράβο του!!! πάντα είχε οικονομικό θέμα ο Χρήστος. Μπράβο του που ΕΠΙΜΕΝΕΙ!!!!!!!!!!!

    Αυτοί οι αθλητές μας!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στους έχοντες οικονομικό πρόβλημα, δίνει τα ταλέντα, όπως και την επιμονή, ο Θεός, Λαμπρινή!
    Μ' άρεσε η συνέντευξη, ως πορεία ζωής και αφήγησης, κ.λ.π.
    Διαφωνώ... ως προς το "πυροτέχνημα".
    ΑΥΤΟΦΩΤΟΣ!
    Διορθώνω για να ισχύει!
    Οι λέξεις... αυτές οι άτιμες λέξεις και το "βάρος" τους... θέλουν ΠΡΟΣΟΧΗ!
    Προχωράμε με ΥΓΕΙΑ, ΠΙΣΤΗ και ΕΠΙΜΟΝΗ, μαζί με τους αθλητές μας!
    <3 <3 <3

    Περισσότερο επεξηγηματική, δεν γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κι εμένα δεν μού άρεσε η λέξη

    Ο Χρήστος τα τελευταία χρόνια μόνον πρώτος ήτανε!!!

    κι όπως τα λες!! Προχωράμε!

    Ευχαριστώ πολύ!! Χάρηκα που θα τον έχεις από κοντά, μεσω της σελίδας του... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σελίδας, δεν ξέρω... για πόσο. Στις Προσευχές μου, σίγουρα! Βγήκα απότομα πριν και τώρα ήρθα να διορθώσω. <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεστάπα μου, ευχαριστώ και για την συνέντευξη (που έχεις ξεχωρίσει... )...
    (για τι πράγμα, να πρωτοευχαριστήσω!!!... Τελος πάντων, για να μην επαναλαμβάνομαι... αν δεν σχολιάσω κάπου, ως αναφορά τον πρωταθλητή μας... δεν σημαίνει ότι δεν σε ευχαριστώ... )...

    και Υ.Γ. Ο δικός σου τίτλος ταιριάζει καλύτερα στον Χρήστο Αερικό!!! Νάσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...Καλημέρα!
    Περί Ευχαριστιών, τα έχουμε ξαναπεί. Να μην ξαναπείς, όλα εννοούνται.
    Δεν "λειτουργώ" κανονικά... Λαμπρινή, γι' αυτό και τα σκόρπια ή και βιαστικά.
    Πρόταση:
    Ν' ανοίξεις ένα μπλογκ για το παιδί, χωρίς σχόλια, χωρίς μετρητές κ.λ.π. κάτι σαν ειδήσεων, ώστε ένα λινκ σταθερό... να μείνει και να οδηγεί εκεί και στα φρέσκα νέα του.
    Παλιότερα έκανα κι εγώ, γι' ανθρώπους που άξιζαν και αξίζουν.
    Εσύ μπορείς να κάνεις κάτι καλύτερο, χωρίς να απασχολήσεις ή να κλέψεις χρόνο του παιδιού.
    Γκε γκε;
    Σκόρδα του παιδιού, φιλί στο κούτελο από μένα, σφίξιμο ζεστό και διαρκείας στο χέρι της καρδιάς, στόμα αμίλητο, μάτια ευχής... σαν μάνα!
    Θα τα καταφέρεις;
    <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεστάπα... θα το σκεφθώ... με έπιασες εξαπίνης...
    Για τΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, το γνωρίζω, αλλάόταν βλέπω τον Χρήστο παντού...( στα μπλογκ σου) είμαι πολύ χαρούμενη, γιατί τον γνωρίζω... και είναι "δικό μου" παιδί... οποτε... δεν τα γλυτώνεις (τα ευχαριστώ..)...

    εχω δει τα ΠΟΛΛΑ μπλογκ σου για τους άλλους...Είσαι αλτρουίστρια...

    ευχαριστώ... με την πρώτη ευκαιρία θα δωθουν οι ευχές..κλπ... Μέχρις στιγμής έδωσα τα ΣΧΕΤΙΚΆ στην μαμά του πρωταθλητή μας...

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, από καρδιάς...
    μακια...
    <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://christosaerikos.blogspot.gr/

    oκ... το έφτιαξα, κι έγινε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λαμπρινή μου, χαίρομαι! Δεν το είδα ακόμα...
    Έχω και τα δικά μου!
    Αρκεί που θα το δουν άλλοι, πιο γρήγορα!
    Είμαι δίκαια και "χειροκροτώ" από ψυχής ότι αξίζει και δεν "χειροκροτείται" στην ώρα του...
    Την ώρα δηλαδή που είναι απαραίτητο.
    Μετά, είναι άχρηστο...
    Χειροκροτούν πολλοί ... αλλά, έχει ήδη πάρει... τις απογοητεύσεις του... το κάθε ταλέντο!
    ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ο Χρήστος Αερικός μας, στην χαρά του και στην ώρα του!
    Φιλιά 3

    Τα λέμε, προσεχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ......
    Όχι, (ρε- από βάθος) τ' όνομά μου!
    Αχ!
    ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οκ. Δέχομαι που το "χειρίστηκες" προσωπικά, ως υπογράφων: Λαμπρινή
    Είναι φορές που η υπογραφή μας, αναγκαστικά φαίνεται.
    Δεν θέλουμε, πάντως, να κλέψουμε χαρά ή δόξα, καρατσεκαρισμένο απ' τον τρόπο ζωής μας.
    <3 <3 <3

    Σκόρδα στον Χρήστο μας!
    Το "μάς", ΕΛΛΗΝΙΚΟ, όχι παρείστικο, για να μην μπερδεύετε ο κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. http://christosaerikos.blogspot.gr/2016/03/blog-post_31.html

    εδώ η ανάρτησή σου
    εδώ η ευχαριστίες μου και πάλι

    και... το όνομά σου,πρέπει να μπει,γιατί είσαι , (όπως έγραψα) "Για να μην ξεχνάω, την Κατερίνα...
    (Δεσπότη) που με παρότρυνε γι'
    αυτό το μπλογκ... Εδώ
    η ανάρτησή της:"

    η αρχή αυτού του μπλογκ...

    ΤΕΛΙΚΑ,καλή επιτυχία στον Χρήστο Αερικό. Καλή επιτυχία ΣΕ ΟΛΟΥΣ όσους έχουν ΣΤΟΧΟ ΚΑΛΟ!!!!!!!!!!!!!!

    Lamprini Tzo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χτύπησαν μαζί όλες οι καμπάνες της γειτονιάς, μόλις διάβαζα το σχόλιό σου!
    Το ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ!
    >3 >3 >3
    Καλημέρα, ΚΑΛΕ ΜΑΣ, ΚΟΣΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υ.Γ. Πληροφόρησα τον Χρήστο γι' αυτό το μπλογκ... και με ευχαρίστησε...

    Οπότε, και ο αθλητής μας είναι ενήμερος...

    Χαίρομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι εγώ, Λαμπρινή μου, κι εγώ!
    Κάτσε να 'γιάνω... και τα λέμε καλύτερα.
    Ναι;
    Υπομονή!
    Πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή