Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2021

"Παίζοντας" με το παιδικό Ποιητικό βιβλίο της Λαμπρινής Τζούρκα

 Το εγγονάκι μου είχε πολλά παιδικά βιβλία και παιχνίδια, μα βιβλίο σαν της Λαμπρινής, όχι! (όχι στις αποσκευές του για το χωριό, εννοώ, γιατί η Λαμπρινή πρόλαβε και του χάρισε... Το κρατάει η μαμά του για όταν μεγαλώσει λίγο.)

...Εγώ, όμως ήθελα να "παίξουμε" με της φίλης μου!...

Του έδειχνα εικόνες, τον ρώταγα αν πετάει (η πεταλούδα, παράδειγμα), εκείνος απαντούσε τις περισσότερες φορές σωστά, και συχνά μου έκανε και πλάκα, (ότι πετάει η γιαγιά!)

Μετά, ζωγραφίζαμε...

Στην ουσία μουτζούρωνε, γιατί είναι πολύ μικρός ακόμα και δεν κρατάει σωστά τα χρώματα, είναι και αριστερόχερος, οπότε, τον άφηνα να το χαρεί, όπως μπορούσε.

Τα βιβλία άλλωστε, αν μένουν ατσαλάκωτα, σημαίνει πως δεν τα άνοιξες!

"Ότι" δεν εμβάθυνες στις έννοιες και στον στόχο που είχε ο ποιητής ή ο συγγραφέας.

Του διάβαζα που λέτε τα ποιηματάκια και μετά μου έδινε τα χρώματα, να ζωγραφίσω εγώ, καλύτερα.

Φαίνεται πως ο μικρός κατάλαβε πολύ νωρίς, πως η Ποίηση δεν είναι παιχνίδι!

Είναι τροφή για σκέψη, με ατέλειωτη διάσταση.

Φυσικά έβγαλα και κάποιες φωτογραφίες, έτσι, για να χαρεί η Λαμπρινή, ΕΔΩ! 

Ελπίζοντας να μην μας θυμώσεις Λαμπρινή, τις ανεβάζω!

Σου εύχομαι ολόψυχα "ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ", "ΚΑΛΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ", ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΆ ΣΟΥ!









































***










***







Επιβάλλεται η επεξήγηση και εδώ και στα σχόλια:



χαίρομαι όταν βλέπω τα βιβλία μου.. σε χρήση... τι να τα κάνεις στην βιβλιοθήκη... μόνα τους... αγαπητή;

χαίρομαι που τα ζωγράφισε... κι έβαλε κι εσένα... να τα ζωγραφίσεις...

πήρα κι εγώ κανα δυο φώτο, απ' την μεγάλη μου χαρά και την έβαλα στις δυο αυτές αναρτήσεις...

διαλέγεις και ... βλέπεις...

https://poihshleptoy.blogspot.com/2021/09/blog-post.html


http://lamprinitzourka.blogspot.com/2021/09/blog-post.html

ευχαριστώ πολύ

Λαμπρινή... Τ. ...

να τον χαίρεστε, γερός νάναι και καλό παιδί!!!

Ποίηση του λεπτού... για παιδιά... και ο μικρός αναγνώστης...

 

 


Ποίηση του λεπτού... 
της Λαμπρινής Τζούρκα
Για... παιδιά... (με ζωγραφιές... )... 




Ποίηση του λεπτού... 
της Λαμπρινής Τζούρκα
Για... παιδιά... (με ζωγραφιές... )... 


και ο μικρός αναγνώστης... βάζει την σφραγίδα του... και κάπου κάπου... και το παπούτσι του... 

Ευχαριστώ την φίλη ... Κατερίνα Παπαθεοδώρου - Σταματίου... για τις ωραίες φώτο... 


Λαμπρινή Τ. 









******

Ποίηση του λεπτού... για παιδιά... και ο μικρός αναγνώστης....

 


Ποίηση του λεπτού... 
της Λαμπρινής Τζούρκα
Για... παιδιά... (με ζωγραφιές... )... 




Ποίηση του λεπτού... 
της Λαμπρινής Τζούρκα
Για... παιδιά... (με ζωγραφιές... )... 


και ο μικρός αναγνώστης... βάζει την σφραγίδα του... και κάπου κάπου... και το παπούτσι του... 

Ευχαριστώ την φίλη ... Κατερίνα Παπαθεοδώρου - Σταματίου... για τις ωραίες φώτο... 


Λαμπρινή Τ. 










***********

13 σχόλια:



  1. χαίρομαι όταν βλέπω τα βιβλία μου.. σε χρήση... τι να τα κάνεις στην βιβλιοθήκη... μόνα τους... αγαπητή;

    χαίρομαι που τα ζωγράφισε... κι έβαλε κι εσένα... να τα ζωγραφίσεις...

    πήρα κι εγώ κανα δυο φώτο, απ' την μεγάλη μου χαρά και την έβαλα στις δυο αυτές αναρτήσεις...

    διαλέγεις και ... βλέπεις...

    https://poihshleptoy.blogspot.com/2021/09/blog-post.html
    http://lamprinitzourka.blogspot.com/2021/09/blog-post.html

    ευχαριστώ πολύ

    Λαμπρινή... Τ. ...

    να τον χαίρεστε, γερός νάναι και καλό παιδί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που τις είδες Λαμπρινή μου! Έχω και με την μουρίτσα του, αλλά απαγορεύονται τα παιδάκια στο νετ. Σα δασκάλα μουσικής, θα ξέρεις. Χαίρομαι που δεν θύμωσες που το ταλαιπωρήσαμε, αλλά έτσι βρίσκω κι εγώ την αξία!
    "Πετάει, πετάει το ψαράκι!"
    "Όχι δε πετάει ψαράκι. Κολυμπάει!"
    Πανέξυπνος, ευχαριστώ για τις ευχές, καλό παιδί, μάλλον θα γίνει, γιατί σου δίνει τα παιχνίδια του, ότι τρώει το μοιράζεται, θα δείξει!
    Να είσαι ΚΑΛΑ, να γράφεις!
    Θα πάω να δω ποιες κράτησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο/Η Κυκλαμίνα είπε...
    Δε φταίει ο μικρός που φαίνεται το παπουτσάκι του, Λαμπρινή μου! Εγώ ίσιαξα το βιβλίο για να φωτογραφήσω εξώφυλλο, κι άφησα επίτηδες να φαίνεται και το παπουτσάκι του, δείγμα ότι ασχολήθηκα με το βιβλίο σου και το παιδί. Αλλιώς, θα το φωτογράφιζα σε βουνά και θάλασσες ή λουλούδια, όπως άλλες φορές.
    Μου φαίνεται πως μάλλον θύμωσες, παρά χάρηκες!
    Κρίμα που το πήρες στραβά, πάντως!
    Συγγνώμη, δεν υπήρχε καμία τέτοια πρόθεση. Αν υπήρχε, ούτε θα το "παίζαμε", ούτε θα το φωτογράφιζα, ούτε θα έκανα ανάρτηση για να σου δώσω χαρά.
    Ήθελα να σε πικράνω, λες;
    Τόσο λίγο με ξέρεις, λοιπόν;
    Πολύ σταναχωρέθηκα.
    Αν θέλεις την σβήνω τελείως την ανάρτηση.
    Καληνύχτα. Ενημέρωσέ με, αν σε προσβάλλει όντως, στο μέιλ μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχολίασα και στις δυο αναρτήσεις σου Λαμπρινή, αλλά τώρα λέει δεν υπάρχει κανένα σχόλιο.
    Το από πάνω το είχα κάνει κόπυ, λες και ήξερα και το έφερα κι εδώ. Το πρώτο δεν πρόλαβα. Μάλλον πείναγε ο μπλόγγερ, ή...
    Όπως και να έχει, έγραφα πως τις γύρισα κι εγώ στο όρθιο, μα ήταν ανάποδη η στάση, βάση φυσικής φωτογράφισης. Απ' την ψάθα και μόνο καταλαβαίνεις πως κοιτάζαμε θάλασσα, κι όχι το βουνό.
    ΄Ξανά όπως και νά 'χει, στραβός ο φωτογράφος, στραβά το πήρες κι εσύ, γι' αυτό διάλεξες αυτές τις 3.
    Ακόμα και λάθος να είχα κάνει, δε θα ήταν κακό να μου γράψεις:" Κατερίνα απ' την βιασύνη σου δεν τις ίσιωσες!" και εγώ θα σου εξηγούσα πάλι τα ίδια, αν το ήθελες θα το διόρθωνα κι όλας, δε θα είχα ιδιαίτερο πρόβλημα, προκειμένου να προσβαλθείς.
    Καληνύχτα, κορίτσι. Άδικα πικράθηκες και με πίκρανες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προσπάθησα να κοιμηθώ, άδικος κόπος. Η αντίδρασή σου στις φωτογραφίες με ξάφνιασε. Ξανασηκώθηκα, τις παίδεψα, αλλά είδα τελικά πως είναι γελοίο το να γυριστούν όρθιες. Σα να γράφεις στον αέρα, με άμμο για ουρανό και το παιδί ξάπλα με τα πόδια ψηλά!
    Λυπάμαι πολύ, αγαπητή Λαμπρινή που είδες το τιμητικό δώρο που σου έκανα, σαν προσβολή στο βιβλίο σου.
    Αν σ' ενδιαφέρει μόνο να διαβάζουν τα λόγια σου, τότε να βγάζω φωτοτυπίες και όχι φωτογραφίες.
    Εδώ στάθηκα στο ότι ένα δίχρονο παιδάκι, χάρηκε το βιβλίο σου, απ' όλες τις πλευρές!
    Αν εσύ το πήρες στραβά, λυπάμαι.
    Συμβαίνει συχνά να θέλεις να δώσεις χαρά και να γίνονται παρεξηγήσεις.
    Κάποτε θα συνέβαινε και με μας, αφού εγώ προτιμώ την φυσική ροή και στιγμή της ζωής, κι απέχω απ' την Τέχνη, γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο.
    Καλημέρα και πρέπει να ξυπνήσω νωρίς.
    Ίσως αύριο με καταλάβεις περισσότερο και δεις και το παπουτσάκι με άλλη ματιά, πιο τρυφερή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1 σχόλιο:
    Κυκλαμίνα είπε...
    Επειδή φωτογράφιζα από πάνω προς τα κάτω και πλάγια, δεν τις γύρισα όρθιες, γιατί θα ήταν σα να μην κοιτάζαμε προς την θάλασσα, αλλά προς το βουνό.
    Πήγα να τις γυρίσω κι εγώ, αλλά μου φαίνονταν λάθος και δεν ήθελα να αλλοιώσω τις σκηνές.
    Πάντως, εσύ που τις γύρισες, καλές φαίνονται!
    Φιλιά πολλά, κι αν δεν κάνεις και ευχαριστήρια ανάρτηση, θα σκάσεις!
    Εγώ σ' ευχαριστώ που με αφορμή το βιβλίο σου, κύλησε η ώρα όμορφα, όσο έκαναν οι γονείς του μπάνιο!

    9 Σεπτεμβρίου 2021 - 11:45 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα σχόλια ξαναεμφανίστηκαν, μα απάντηση δεν δόθηκε. Δεν πειράζει, Λαμπρινή! Η σιωπή πάντα λέει πολλά. Όπως θέλει ο καθένας την μεταφράζει.
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ και ΧΕΙΜΩΝΑ μαζί!
    Τώρα δεν έχω άλλες φωτογραφίες, μην ανησυχείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα... ήταν ΄μια καλή ευκαιρία αυτή σου η ανάρτηση να κάνω κι εγώ κάποια ανάρτηση στο δικό μου μπλογκ... για να ξεσκονίσω το καημένο το βιβλίο μου... που τώρα με αυτήν την κατάσταση δεν γίνεται να γίνει βιβλιοπαρουσίαση και να το δείξε και σε άλλον κόσμο...

    Δυστυχώς... είναι πολύ δύσκολη η εποχή...

    τέλος... οι φωτογραφίες είναι μία χαρά... διάλεξα κάποιες για να μην κάνω μακροσκελή ανάρτηση.... και δεν τις πήρα ΟΛΕΣ τις δικές σου... διάλεξα λοιπον κάποιες (ελάχιστες... ) για να δείξω πόσο με νοιάζεσαι και πόσο χρόνο αφιέρωσες για με΄να...

    ευχαριστώ πολύ....

    καλο Χειμώνα... καλή πρόοδο στο μικρό μου αναγνώστη...

    φιλιά...
    Λαμπρινή ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διάλεξες αυτές που θεωρούσες ανάποδες, Λαμπρινή, κι είναι η πρώτη φορά που κάνεις σύντομες αναρτήσεις, ειδικά όταν είναι δώρο των άλλων.
    Όπως και να έχει, οι εποχές είναι όντως πολύ δύσκολες, για άλλους περισσότερο, για άλλους λιγότερο, όμως στο ίδιο καζάνι βράζουμε όλοι μας, οπότε, είναι περιττό να κολλάμε σε λεπτομέρειες, έκανα, έκανες, είπα, είπες.
    Προσωπικά, δεν άραξα να πιάσω καρέκλα, τρέχω για διάφορα κι απλά προσπαθώ, ν' αδειάσω επειγόντως τον δίσκο, γιατί γέμισε, επειδή όλο το καλοκαίρι φωτογράφιζα.
    Θέλεις κρατάς, θέλεις σβήνεις, δεν έχω θέμα. Προτεραιότητα πάντως σου έδωσα, ελπίζω και ξεσκόνισμα... (όπως λες)
    Καλή συνέχεια, Καλόν χειμώνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Lamprini Tolmi είπε...
    ευχαριστώ πάρα πολυ γι' αυτές τις πολυτιμες φώτο

    ελπίζω στον μικρό να αρέσει η ποιηση... να είναι ποιητης... και να δημιουργεί μόνον όμορφα πράγματα...

    οι φώτο γυρίστηκαν από με΄να... για να είναι πιο εύκολες στην ανάγνωση...

    μπορώ να τις γυρίσω και οπως ήταν.... δεν έχει σημασία αυτό... για αυτήν την ανάρτηση...

    όλα καλά

    κι ευχαριστώ και πάλι για τον κόπο σου...

    ναστε όλοι καλά...

    10 Σεπτεμβρίου 2021 - 7:48 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Lamprini Sol είπε...

    Κατερίνα ευχαριστηθώ πάρα πολύ γι' αυτήν σου την ανάρτηση...

    βρίσκω κι απ εδώ την ευκαιρία να σε ευχαριστήσω...


    Χάρηκα πολύ που κάποιος ασχολήθηκε με το βιβλίο μου
    Χάρηκα πολύ που μία φίλη κάνει αναρτήσεις γι α το βιβλίο μου
    Χάρηκα πολύ που ένα μικρό παιδί έχει επαφή ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟ βιβλίο μου...

    και δεν χρειάζεται τίποτε άλλο...

    Αν κάτι σε ενόχλησε με την αλλαγή που έκανα στον προσανατολισμό των φώτο... μπορώ και πάλι να τις ξαναβάλω στην θέση τους... είναι πολύ απλό...
    Τις άλλαξα για να τις βλέπουμε ίσια... και όχι γιατί κάτι δεν μού άρεσε...

    νάστε καλά...

    κι ελπίζω πάντα ευτυχείς...

    ευχαριστώ πολύ για όλα...

    Λαμπρινή Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ευχαριστώ και πάλι...

    καλό Χειμώνα... Υγεία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οι φώτο γυρίστηκαν από με΄να... για να είναι πιο εύκολες στην ανάγνωση...

    Ευτυχώς ήσουνα ειλικρινής σ' αυτό!

    Όποιος θέλει να το διαβάσει, να γυρίσει την φωτογραφία ή να το παραγγείλει, Λαμπρινή μου!
    Δε θα γυρίσουμε το παιδί με τα πόδια στον αέρα, για να διαβάζεται! Έλεος! Φωτογραφίες έδειξα, κι αν είχα χρόνο, θα έγραφα μόνη μου τα ποιήματα από κάτω.
    Αλλά, άλλο ήταν το νόημα που ήθελα να δώσω εγώ, (ότι ένα παιδί, ότι του διδάξεις μαθαίνει), κι άλλο εσύ! (Διαβάστε το ποίημά μου, κι ας γυρίσει η θάλασσα ανάποδα!)
    Ανάποδες μέρες, είθε να τις στρώσουμε!
    Η ποίηση και τα βιβλία θα είναι τα τελευταία που θα μας απασχολούν μέσ' τον βαρύ χειμώνα (απ' όλες τις απόψεις) που έρχεται.
    Μην ευχαριστείς. Να είμαστε ΚΑΛΑ, μόνο να λες.
    Καλή συνέχεια και εμπνεύσεις.
    Τα συγκέντρωσα όλα εδώ, λόγω χρόνου και για να μην σκορπίζονται.
    Ήταν να συμβεί.
    Δεν με ξαφνιάζει τίποτα πια. Άλλα μ' απασχολούν, πολύ σοβαρότερα.
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή