Κυριακή 4 Αυγούστου 2019

Ποίηση. του λεπτού - Λαμπρινή Τζούρκα - Πολύτεκνη

Πρωτόγραφο:
Τα βιβλία της Λαμπρινής Τζούρκα, ΟΛΑ, μαζεμένα, ΕΔΩ!

Ποίηση. του λεπτού - Λαμπρινή Τζούρκα - Πολύτεκνη


***

Εκδόθηκαν!!!! Τα βιβλία μου... !!!
Εδώ με τον κο Τσότρα, τον εκδότη μου... Κρατώ το πρώτο μου, το "λίγες γραμμές... έτσι... " με τα καινούργια : "Ποίηση του λεπτού... " και το "Ποίηση του λεπτού... " Για παιδιά!! Καταχαρουμενη... βεβαίως... Λαμπρινή Τζούρκα

***
ΣΧ. "ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΑ", Λαμπρινή μου!
"ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!"
(Τώρα πια, πολύτεκνη!)

***
Τα διδυμάκια της Λαμπρινής Τζούρκα






5 σχόλια:

  1. ευχαριστώ πάρα πολύ, ξέρεις τι όμορφα δείχνουν στον κήπο σου! νάσαι καλά, παντα χαρές, καλές σου επιτυχίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην ζούγκλα μου... θέλεις να πεις!
    Τα διαμαντάκια όπου και να τα κρύψεις, θα φανούν!
    Φιλιά και ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΑ!
    Ευχαριστώ και για τις ευχές, εννοείται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΑ Λαμπρινή μου!!!
    Και η παρουσίαση φωτογράφιση, υπέροχη!
    ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλώς τα kerina , ποιήματα γράφω κι εγώ φίλη... Κι η Κατερίνα μου, τα παρουσιάζει άψογα
    μερσι, και καλές σου επιτυχίες παντού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα στα κορίτσια! Υγεία και Καλές Επιτυχίες και στις δυο σας! (Το "άψογα" έχει δόση υπερβολής απ' την Λαμπρινή, αλλά, ας μη σταθώ σ' αυτό!)
    Φιλιά και τα Καλύτερα εύχομαι και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή