Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Τρελή κι αδέσποτη - Νίκος Παπάζογλου


Τρελή κι αδέσποτη - Νίκος Παπάζογλου 

1978

Στίχοι:  
Μανώλης Ρασούλης
Μουσική:  
Νίκος Ξυδάκης

Νιώθω ποια είσαι όταν λες το σ’ αγαπώ
σαν μια βασίλισσα τσιγγάνα που περνάει
και μπαίνει στις καρδιές σαν να `τανε μετρό
που φωτισμένο βάζει μπρος και ξεκινάει

Τρελή κι αδέσποτη παρόλη την αγάπη
έτσι σε θέλω κι έτσι είσαι αληθινά
έλα σαν όνειρο στο άδειο μου κρεβάτι
έλα εδώ κάτω στη θλιμμένη μου καρδιά

Κι είσαι εκείνη που αν μαζί της κοιμηθώ
θα `χω ξεχάσει ποιος να είμαι και πού πάω
κι αν αφορμή `σαι συ ν’ αλλάξω εαυτό
το παρελθόν μου μπρος τα πόδια σου πετάω

Τρελή κι αδέσποτη παρόλη την αγάπη
έτσι σε θέλω κι έτσι είσαι αληθινά
έλα σαν όνειρο στο άδειο μου κρεβάτι
έλα εδώ κάτω στη θλιμμένη μου καρδιά

 

5 σχόλια:

  1. σε βρήκα! ας ειναι καλά το σχόλιο στην Υιώτα...
    και λάικ το όνομα.. (πού πας και τα βρίσκεις! εκπληκτικό το πώς!)
    και χαίρομαι... να δω κανένα βίντεο (πεθύμησα Ζαγορά... φαίνεται... ). όπως τα άλλα... που έχεις κάνει κι είναι άψογα... και τόσο μου αρέσουν...

    κι αυτά... καλορίζικο..το μπλογκ... κι ό,τι ό,τι... (που δεν έχω πάρει είδηση ακόμα... )...μια που σου αρέσει να δημιουργείς.. και μου αρέσει, που σου αρέσει να δημιουργείς... και... αυτά!
    (γρήγορο σχόλιο... θαγραφα κι άλλα, αλλά... άλλη φορά, καλά νάμαστε... )
    καλό βράδυ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ το Σαβ/κο... κι η ερχομενη εβδομαδα... <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μη δε μ' έβρισκες εσύ!!!
      Το μόνο εύκολο, τα ονόματα!
      Είναι όλα χάλια, θέλουν πάλι φτιάξιμο! Ψυχή βαθειά!
      Ήθελα πάλι αλλαγή, συν ότι στο Φιλότιμο έφτασαν 600 οι αναρτήσεις! (Δε θυμάμαι ακριβώς τον αριθμό, θα γράψω όταν το δω, το σωστό νούμερο. Δεν έβρισκα και άκρη με τους γενικούς τίτλους. Άμα γράφεις π.χ. Μουσική, πρέπει να κοιτάς μια ώρα, για να φτάσεις στον Πάριο, που δεν τον έχω, κιόλας!)
      Αν αυτό το λένε δημιουργία...! Τεμπελιά το λένε, απλά, ποτέ δεν κάθομαι χαλαρή. Πάντα κάτι κάνω. Θα χαλαρώσω μια και καλή.... φαίνεται, στα θυμαράκια!
      Με ΥΓΕΙΑ, ΝΑΙ, στάνταρ!
      Φιλί στην μαμά κι από μένα που δεν έχω! Πολλά, δως της!

      Διαγραφή
    2. 669 οι αναρτήσεις στο φιλότιμο, Λαμπρινή!

      Διαγραφή
    3. ελα...μπηκα... θα ήτανε προσωρινό, (εκανα αμαν να μπω πριν λίγη ωρα... αφησα σχολιο και στο σημαδια... )...
      καλή μου... ευχαριστώ για την απάντηση...
      στο διικό μου... (που σε περνάω!!!!!!!!! χαχα...) έφθασα τις 3500!! αναρτησεις... χαχα...

      σου εύχομαι να τα χιλιάσεις! (στο φιλότιμο, στο μπλογκ δηλαδή.. ) (ας ευχηθώ, καμμία ευχή δεν πάει χαμένη!)...
      Τα φιλιά εδώθησαν... κι ήταν πολλά!!! όπως είπες...
      μακια κι εγώ!!!!
      καλή εβδομαδα...
      λαλίστατη εις διπλούν!! χαχα... <3

      Διαγραφή
    4. Πάντα και παντού θα με περνάς, Λαμπρινή μου, καθότι, εσύ, νέο αίμα και γνώσεων και ταλέντων, βεβαίως- βεβαίως!
      Το φιλότιμο το βαρέθηκα, πάει κι αυτό!
      Ευχαριστώ για τα φιλιά που έδωσες! Να είναι γερή!
      <3 <3 και στις δυο σας!

      Διαγραφή