Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

Ζωγραφίζει... ο Χρήστος Αρτέμης του Γεωργίου - Εκ Τήνου, ορμώμενος!

Ζωγραφίζει... ο Χρήστος Αρτέμης του Γεωργίου - Εκ Τήνου, ορμώμενος!

Ο Χρήστος Αρτέμης γεννήθηκε το 1989 στην Αθήνα και κατάγεται από το νησί της Τήνου. Μπήκε στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών Αθήνας το 2009 με κατεύθυνση τη Ζωγραφική, στο Α εργαστήριο. Έχει διδαχθεί επίσης σκηνογραφία, φωτογραφία, γλυπτική  καθώς και πολυμέσα.
Ασχολείται κυρίως με ζωγραφική, μεγάλων διαστάσεων έργα.Το περιεχόμενο των θεμάτων του είναι τα φυσικά φαινόμενα, στα οποία τοποθετεί κάποια εξωτερικά τεχνητά στοιχεία ως μία αντιθεση ανθρώπου-φύσης. Το αποτελέσμα δύναμη αλλά και καταστροφή.Τον τελευταίο καιρό ασχολείται με το βίντεο.
 Ο Χρήστος Αρτέμης έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις και φεστιβάλ στην Ελλάδα.

DSC_0070.JPG
DSC_0490DSC_0486DSC_0488 5 3
ΠΗΓΗ
Σχ. Τον "έκλεψα"! Τί να κάνω; Τολμώ να φέρω τις φώτο μου, μαθές; Είδα "ΦΩΣ" και μπήκα στο μαγαζί  ΜΥΡΤΙΑ, στην Τήνο, Ευαγγελιστρίας 55, απ' ότι βλέπω και στις σημειώσεις μου!
Αμέ και θαύμασα, φυσικά, αλλά... δεν πήρα, ευχήθηκα όμως: 
"ΚΑΛΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΕΙΣ και ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ"!
στον πατέρα του που με ξενάγησε στα είδη ψαριών που δεν κατέχω, φυσικά!

"ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ"! 

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2016

6oς στην Ευρώπη ο Αερικος!!!! Μπράβο!!!

6oς στην Ευρώπη ο Αερικος!!!! Μπράβο!!! ♡♥♡♥



6ος στην Ευρώπη ο Χρήστος Αερικος!!!!
(Πανευρωπαικο Πρωτάθλήμα Νέων στην Ρουμανία)

Νο 36 στην Παγκοσμιο Καταταξη!!!!!
..........

Άντε και στους Ολυμπιακους!!!!!!

(Λεπτομέρειες... μετά τις διακοπες!)

Μπράβο!!!!!


.Lamprini T.


***
Είμαι παπαγάλος, αλλά ΚΑΛΟΣ, παπαγάλος!
*

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Ο ΠΑΙΚΤΗΣ- ΕΣΥ ΠΟΣΟ ΘΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ;

Ο ΠΑΙΧΤΗΣ
Φιόντορ Ντοστογέφσκι

***

ΠΗΓΗ, ΕΚΕΙ!

Ο ΠΑΙΚΤΗΣ- ΕΣΥ ΠΟΣΟ ΘΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ;
Το βασικό είναι το παιχνίδι. Μόνο να ξέρατε πώς σε τραβάει! Οχι, σας ορκίζομαι ότι αυτό δεν είναι απλώς μια ιδιοτέλεια, αν και πριν απ’ όλα χρειαζόμουν χρήματα για τα χρήματα»
Ο Ντοστογιέφσκι, όσα χρόνια κι αν περάσουν θα διαβάζεται και θα ξαναδιαβάζεται! Γράφει με το αίμα για να εξιλεωθεί. Ανοίγει διάπλατα, με τρυφερότητα, την αγκαλιά του στην ανθρώπινη δυστυχία. Άνθρωπος που έζησε τις βαθιές χαρακιές του πόνου,της απόρριψης, της απώλειας. Τα αστέρια  του θανάτου και της τρέλας στροβιλίζονταν συνεχώς γύρω του. Πέθανε, πολλάκις στην ζωή και ξαναγεννήθηκε στα έργα του.
Ο Παίκτης, η μικρή νουβέλα του Ρώσου συγγραφέα, είναι ενδεικτικό δείγμα γραφής του. Η βαθιά ανατομία της ανθρώπινης ψυχολογίας, o ζοφερός ρομαντισμός, η διαπεραστική γραφή και προφητική ανάλυση των πολιτικών τεκταινομένων, η ιχνηλάτηση του λαβυρίνθου των παθών είναι τα αιώνια διαπιστευτήρια της αξίας του.
Οι συνθήκες γραψίματος του έργο αποτελούν παροιμιώδη ανεκδοτολογία στην ιστορία των βιβλίων, επιβεβαιώνοντας το βεληνεκές του: Ο Ντοστογιέφσκι, με το Έγκλημα και Τιμωρία το 1866, θα γνωρίσει την επιτυχία που θα τον κάνει ευρέως γνωστό στο κοινό. Το έργο του, θεωρείται ένα από τα καλύτερα μεταξύ των αριστουργημάτων ολάκερης της παγκόσμιας φιλολογίας με αντάξια εισπρακτική απήχηση στην εποχή του. Όμως ελλόχευε ο κίνδυνος, ο συγγραφέας να χάσει τα δικαιώματα απολαβών, καθώς ο εκδότης Στελόφσκι είχε θέσει πολύ σκληρούς όρους στο συμβόλαιο . Σύμφωνα μ’αυτούς, ο τελευταίος έπρεπε να του παραδώσει στον οίκο,  άλλο ένα μυθιστόρημα μέσα σ’ένα μήνα, και συγκεκριμένα στις 1/11/1866! Ο Ντοστογιέφσκι, πιεσμένος απ’τα χρέη των δανειστών δεν μπορούσε να κάνει πίσω. Έπρεπε να γράψει. Μέσα σε αποπνικτικές, αγχώδεις συνθήκες-παρά τις προτροπές των φίλων του να γράψουν κεφάλαια του βιβλίου- θα  ολοκληρώσει τον Παίχτη, μέσα σε ΜΌΛΙΣ 24 μέρες (!) μόνο με την βοήθεια μιας στενογράφου, της Άννας Γκριγκόριεβνα Σνίτινκα, η οποία θα γινόταν και γυναίκα του. Η αδυσώπητη πίεση του χρόνου διαγράφηκε στο έργο. Όμως, παρά τα ψήγματα, όπως η δομή ή οι αφηγηματικές τεχνικές, συνέθεσε ένα αριστούργημα με δύο κύριους πυλώνες: Τις παρατηρήσεις σε εθνολογικά και πολιτικά στερεότυπα, με σκωπτική διάθεση , και  δεύτερον, μια τομογραφία δύο δηλητηριωδών παθών. Του Έρωτα και του Τζόγου
Αυτοβιογραφικός πυρήνας: Το εν λόγω έργο πηγάζει απευθείας απ’ τις εμπειρίες του Ντοστογιέφσκι, και συγκεκριμένα το σκοτεινό πάθος του για τον παιχνίδι και τα χαρτιά. Δεν θα ταν διόλου περίεργο να φανταστούμε έναν σημερινό Ντοστογιέφσκι να ”λιώνει” στα διαδικτυακά παιχνίδια τύχης, στο Poker Star, ή καθισμένος στις καρέκλες πίσω από την πράσινη τσόχα. Η μανία του στάθηκε η αυτοκαταστροφή του, κλέβοντας χρήμα και χρόνο απ΄την ζωή του, Γυρίζοντας τα μεγαλύτερα καζίνα της Ευρώπης, κέρδισε και  έχανε συνεχώς, έπεφτε και ξανασηκωνόταν για να συνεχίσει να κυλάει.Το παιχνίδι ήταν ο δαίμονας του. Πολλά από τα τιτάνια έργα του, γράφηκαν μόνο και μόνο για να ξεπληρώσει τα δυσθεώρητα οφέλη προς τους αιμοβόρους δανειστές του, που ταν και αιτία να εγκαταλείψει την Ρωσία για αρκετά χρόνια.
Στις 8 Σεπτεμβρίου 1863, γράφει στον αδελφό του: «Φίλε μου Μίσα, είμαι στο Βισμπάντεν, έφτιαξα ένα σύστημα παιχνιδιού, το εφάρμοσα στην πράξη και αμέσως κέρδισα 10.000 και αμέσως έχασα. Το απόγευμα επέστρεψα πάλι στο σύστημα και πάλι, με κάθε αυστηρότητα, δίχως κόπο, κέρδισα σε μικρό χρονικό διάστημα 3.000 φράγκα. Πες μου: έπειτα από αυτό πώς θα μπορούσα να μην πέσω με τα μούτρα, πώς θα μπορούσα να μην πιστέψω ότι ακολουθώντας αυστηρά το σύστημά μου έχω την ευτυχία μου στα χέρια μου; Χρειάζομαι χρήματα. Εδώ στ’ αστεία μόνο χάνονται δεκάδες χιλιάδες. Ναι, έφυγα με σκοπό να μας σώσω όλους, αλλά και τον εαυτό μου από τη συμφορά».(…)
Το 1862,οι αρχές απαγορεύουν την έκδοση του περιοδικου Vremya,που είχε ο αδερφός του, λόγω των πολιτικών κατευθύνσεων σε φλέγοντα ζητήματα. Έχοντας ένα σεβαστό απόθεμα, ο Ντοστογιεφσκι ταξιδεύει στο εξωτερικό(Παρίσι, Λονδίνο, Ιταλία, Ελβετία, Κολωνία), τόσο για να συλλέξει εμπειρίες, όσο και για να τροφοδοτήσει το πάθος τους στις μεγαλύτερες ρουλέτες της Ευρώπης.Παρά τις αρνητικές εμπειρίες θα ξαναταξιδέψει σαν να μην έμαθε απ΄τα λάθη. Εκεί θα γνωρίζει, μια καθοριστική  για την ζωή του γυναίκα, υστερικού χαρακτήρα, την Απολινάρια Σούσλοβα που θα αποτελέσει πρότυπο για πολλές μυθιστορηματικές ηρωίδες όπως η Παυλίνα στο συγκεκριμένο Έργο.
αρχείο λήψης
Επιτέλους,γύρισα μετά από δυο βδομάδες απουσία!
Πρωταγωνιστής του έργου είναι ο Αλεξέι Ιβάνοβιτσ, δάσκαλος γαλλικών και φανατικός τζογαδόρος.Βρίσκεται στην υπηρεσία του πατριού της Παυλίνας., του στρατηγού παθιασμένου με μια Γαλλίδα την Μπλάνς μαιτρέσα και τοκογλύφο. Η υπόθεση εξελίσσεται σε μια φανταστική πόλη της Γερμανίας, το Ρουλέτενμπεργκ και συγκεκριμένα -που αλλού- στο καζίνο ενός μεγάλου ξενοδοχείου. Στο σκηνικό συναντάμε δευτερεύοντα αξιοσημείωτα πρόσωπα, όπως ο Γάλλος Ντε Γκριέ,ο οποίος συνωμοτεί με την Μπλάνς . ο Άγγλος κύριος Άστλυ, και η αξιομνημόνευτη και αφοπλιστική γιαγιά μπαμούσκα ,τον θάνατο  της οποίας περιμένουν όλοι, λόγω της τεράστιας περιούσιας πρόκειται να τους ξελασπώσει. Η τελευταία θα γίνει ένα από τα σημαντικότερα μυθιστορηματικά πρόσωπα, χαρίζοντας στο αναγνώστη άπλετο γέλιο και μάθημα για το πάθος του τζόγου.
Ο άνθρωπος είναι κυρίαρχος από την φύση του
Θέλει να κάνει τους άλλους να υποφέρουν (σελ 49)
Η πλοκή του έργου ακροβατεί μεταξύ του πάθους του πρωταγωνιστή για τον τζόγο και την Παυλίνα : Ο νεαρός τρελά ερωτευμένος με αυτήν,γονατίζει μπροστά της δηλώνοντας,αιώνιος σκλάβος της.
 Και γιατί τάχα να θυμώνετε μαζί μου; Γιατί ονομάζω τον εαυτό μου δούλο; Επωφεληθείτε, επωφεληθείτε απ’ τη δουλεία μου επωφεληθείτε! Το ξέρετε πως κάποτε θα σας σκοτώσω; Δε θα σας σκοτώσω γιατί θα πάψω να σας αγαπώ ή θα σας ζηλεύω, μα έτσι – απλούστατα θα σας σκοτώσω, γιατί κάποτε με τραβάει κάτι να σας κατασπαράξω. Γελάτε… (…) 
και παρακάτω  – Ξέρετε ακόμα πως είναι επικίνδυνο να περπατούμε οι δυό μας: πολλές φορές με είχε καταλάβει μια ακαταμάχητη επιθυμία να σας χτυπήσω να σας παραμορφώσω να σας πνίξω. Και τι νομίζετε, δε θα φτάσουμε ως αυτού; Θα με κάνετε να φτάσω σε παροξυσμό. Λέτε να φοβάμαι το σκάνδαλο; Την οργή σας; Τι είναι για μένα ο θυμός σας; Αγαπώ χωρίς ελπίδα, και ξέρω πως έπειτα απ’ την πράξη αυτή θα σας αγαπώ χίλιες φορές περισσότερο. Αν καμιά φορά σας σκοτώσω θα πρέπει κι εγώ να σκοτωθώ. Κι όμως εγώ θ’ αργήσω όσο μπορώ να σκοτωθώ για να νιώσω αυτόν τον αβάσταχτο πόνο του χαμού σας (σελ 48)
Σαν προθάλαμος της ψυχανάλυσης ο Ντόστογιεφσκι, σκιαγράφησε στους χαρακτήρες τους, την αμφιρρέπεια (διπλή αντίθετη ταυτότητα) του Έρωτα. Η φύση του είναι αβυσσαλέα. Το αντικείμενο της αγάπης μας, γίνεται και αντικείμενο μίσους. καθώς η εξάρτηση μας, μας κάνει τρωτούς. Όπως λέει η Παυλίνα.:
”Σε μισώ γιατί εξαρτώμαι από σένα΄΄ Ενώ αργότερα  ο Αλέξης, όταν κερδίζει 200.000 φιορίνια για χάρη της, αρνείται  να τα δεχτεί, φωνάζοντας και κατηγορώντας τον ΄΄Σας μισώ! Ναι! …Ναι! (…)Αγοράστε με! Θέλεις;..” (σελ  142). Ο έρωτας, όπως λέει στο Υπόγειο είναι τυράννια και ηθική επικράτηση για τα δύο φύλα. Μια ανήλεη μάχη εξουσίας και υποταγής. Ούτε αλτουιστικά, ούτε φιλοστοργικά συναισθήματα. Ο Ντοστογιέφσκι φωτογραφίζει τον Έρωτα με την πιο κυνική και παγερά ειλικρινή μορφή
Η ευχαρίστηση είναι πάντα ωφέλιμη,
 Μια εξουσία απεριόριστη δεσποτική -ακόμα και στην μύγα-
φέρνει πάντα ευχαρίστηση!
Ένας πολιτικός/κοινωνιολογικός παρατηρητής: Σε μεγάλο μέρος του βιβλίου, ο Ντόστογιέφσκι ασχολείται με εθνολογικές παρατηρήσεις, πολεμική που ενστερνίζεται και ο Νίτσε. Πρώτος στόχος οι Ρώσοι.
”Κι’ όμως απάντησα. Νομίζω πως η ρουλέτα φτιάχτηκα ειδικά για τους ΄Ρώσους
(…) ”Παρόλα αυτά” πρόσθεσα, ” εμείς οι Ρώσοι έχουμε ανάγκη από λεφτά και καταφεύγουμε σε τέτοια μέσα απόκτησης τους όπως η ρουλέτα, όπου κανείς μπορεί να πλουτίσει εύκολα, μέσα σε δύο ώρες χωρίς να δουλέψει.
(σελ 39 -40)
Η ρουλέτα, είναι το εθνικό παιχνίδι τους. Αντικατοπτρίζει την κοσμοθεωρητική αντίληψη της ζωής. Όλα ή τίποτα. Επιδιώκουν το εύκολο  χρήμα, τις αχαλίνωτες διασκεδάσεις, το χορό με τον θάνατο. Χωρίς αυτόν δεν υπάρχει Νίκη ή ήττα.

Ο Γάλλος είναι σπάνια αξιαγάπητος από φυσικό του.Γίνεται τέτοιος κατά παραγγελία ή από υπολογισμό.Αν δει λόγου χάρη, ότι είναι ανάγκη να παραστήσει τον εκκεντρικό,τον πρωτότυπο και ασυνήθιστο, τότε η εκκεντρικότητα του γίνεται τρομερά αφύσικη και παίρνει μορφές από παλιά αποδεκτές,μα από καιρό φθαρμένες και εκχυδαισμένες (σελ 61)
Το βαρύ πυροβολικό  του Ντοστογιέφσκι στοχεύει τους Γάλλους, που δεσπόζουν με την φαινομενική πολιτισμική αξία, την ευγένεια, την επίπλαστη τιμή και την μάσκα των τρόπων, την Ευρώπη. Η ιστορία και η παράδοση της Ρωσίας διαβρώνεται την εποχή εκείνη, απ’την παρείσφρυση της Γαλλικής κουλτούτας. Ο άκριτος θαυμασμός και η αφομοίωση της εκχυδαισμένης συμπεριφοράς και γλώσσας κλονίζουν τον συγγραφέα, ο οποίος βλέπει το κίνδυνο της εθνικής συνέχειας της χώρας. Ο Ντι Γκριέ ,ένας άλλος Μπαλζακικός Ραστινιάκ και η Μαντάμ Μπλάνς ως μια άλλη εκδοχή της Νανάς του Ζολά αποτελούν χυδαίες,ποταπές προσωπογραφίες όλης της Γαλλίας .Η κριτική του είναι καυστική
”Γάλα και δροσερό χορτάρι” (…) Είναι γνωστό, ότι εκεί περιορίζεται η όλη η ιδεολογία του για ΄΄την φύση και την αλήθεια΄΄ (σελ111)

Θα προτιμούσα να ζήσω όλη μου τη ζωή σε μια τσερκέζικη σκηνή
παρά να προσκυνήσω το γερμανικό είδωλο“(σελ 40)
Όσο για τους Γερμανούς,ο Ντ. είναι  πύρινος χείμαρρος αφορισμού. Στηλιτεύει το προτεσταντικό μοντέλο ηθικής, την επιβολη- που βιώνουμε ως το κόκαλο- ενός μοντέλου απαρέγκλιτης ευτυχίας, που ευνουχίζει με την λιτότητα,ρουφάει τους χυμούς της ζω΄γς
..Τα μαργαριτάρια της ηθικής, κρίνουν το κόσμο ολόκληρο σύμφωνα με τη δική τους άποψη, ρίχνοντας το ανάθεμα σε όσους δεν τους ακολουθούν..(σελ 141)
Τέλος. στο παρασκήνιο ασκεί δριμεία κριτική στην γελοιότητα των Πολωνών. Οι μορφές τους,σαρκαστικά δοσμένες, σε πολλά  έργα του Ρώσου είναι καρικατούρες, ανέντιμοι,εμιγκρέδες κλέφτες, κωμικά πονηροί. Δεν τους δίνει καν όνομα, όπως στον Παίκτη,που περιγράφει την συμπεριφορά δύο, που αντί να βοηθήσουν την Γιαγιά στο καζίνο, προσπαθούν λαθραία να την κλέψουν και να εκμεταλλευτούν δίχως ψήγμα αιδούς.υς
Το μόνο θετικό πρόσημο,θα βρούμε στους Άγγλους, που καθρεφτίζονται στο πρόσωπο του κύριου Άστλυ, υποδείγματος Ευγένειας, αδερφοσύνης, σωφροσύνης, τιμιότητας και γενναιοδωρίας. Σ’αυτόν συγκεντρώνεται και το πρότυπο αρετής του συγγραφέα

dosto gambler
Γιατί είχα φτάσει σ’αυτό το αποτέλεσμα,διακινδυνεύοντας κάτι περισσότερο
και από την ζωή μου την ίδια,είχα τολμήσει να τα παίξω όλα για όλα
και γινόμουν πάλι άνθρωπος του κόσμου!(σελ 163)
Σαν παίχτης ο Ντοστογιέφσκι, βυθομετράει  την άβυσσο τους σκοτεινού πάθους του τζογαδόρου.Είναι η εξωτερίκευση της ορμέμφυτης αυτοκαταστροφικής τάσης. Η μπίλια γυρνάει. Πηδάει τα  χρωματιστά οδοντωτά τετράγωνα. Στριφογυρίζει,μπροστά πίσω. Η αγωνία στο κόκκινο,το αίμα πυρώνει τα μηνίγγια,τα χέρια σφίγγουν,ιδρώνουν, τα πόδια τρέμουν και η Γη σείεται. Ο άνθρωπος αντικρίζει την έκσταση, την αδρεναλίνη όμοια με αυτή του θανάτου.Ατενίζει το χάος των πιθανοτήτων πέρα από κάθε λογικό υπολογισμό. Καθαρή τύχη, όπως η ζωή, Σκέτη ύπαρξη, θανατηφόρα και ηδονική αναμονή….Κόκκινα-μαύρα, μεγάλα- μικρά ,Zero. Ρουλέτα είναι η ίδια η  ζωή και η τύχη η δαιμονική αφέντρα της. Ο Παίχτης της, έρχεται αντιμέτωπος με την μικρογραφία του ενδογενούς πυρήνα της. Κάθε νέο γύρισμα του τροχού, μια αναγέννηση και ένας θάνατος. Νικάς χάνεις. Τι σημασία έχει; Το ζητούμενο είναι το ΠΑΙΧΝΊΔΙ! Θα ξαναπαίξεις ως το τέλος,ως την κατάρρευση! Εσύ πόσο θα ρισκάρεις; 
Δεν με νοιάζει! Όποιος φοβάται το λύκο δεν μπαίνει στο δάσος
Λοιπόν
Έχασες;
Ποντάρισε πάλι!
(σελ 95)
Ο Αλέξης, μετά την πρώτη του νίκη σπαταλάει στο Παρίσι ασύστολα τα χρήματα, σε παραστάσεις, σε σαλόνια,χορούς, άχρηστες, ανούσιες, ακόλαστες διασκεδάσεις. Είναι ψηφίδα του Ντοστογιέφσκι. Θέλει να ξαναπαίξει και να ζήσει το πύρινο αίσθημα, το σκίρτημα της  ζωής και του θανάτου. Ακόμα, και όταν του προσφέρεται χέρι βοηθείας, αρνείται επικαλούμενος την αξιοπρέπεια να το δεχτεί, όπως και ο δημιουργός του.Μόνο ο ίδιος μπορεί να σώσει τον εαυτό του, να ορμήσει στην δαντική κόλαση και να γυρίσει στο κόσμο των ανθρώπων με δάφνινο στεφάνι. Να κερδίσει τον θαυμασμό τους, παύοντας όπως ο Ρασκόλνικοφ να νιώθει ψείρα, Τα λόγια του κόβουν, κυριολεκτικά την ανάσα (σελ 161)
Στο Διάολο να πάνε όλοι!
Τι είμαι τώρα ;
Ένα μηδενικό! Zero!
Τι μπορώ να γίνω αύριο;
Ίσως αύριο αναστηθώ από τον κόσμο των νεκρών και αρχίσω μια
καινούργια ζωή!
Ίσως ανακαλύψω μέσα μου τον άνθρωπο 
πριν χαθεί για πάντα
Αύριο,αύριο όλα 
θα τελειώσουν

Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

Εκτος ήμιτελικών ο Χρήστος Αερικός - Ε, ΚΑΙ;

Εκτος ήμιτελικών ο Χρήστος Αερικός


Ο Χρήστος Αερικός έχασε από τον Αυστριακό Νίκο Βιένερ

Κι έμεινε εκτός ημιτελικών
Αγώνας του Ευρωπαικού πρωταθλήματος Νέων...

Σκορ: 145-143...

Γράφει στο φεις ο Χρήστος:  "Φαβορί στο άθλημα είναι αυτός που θα καταφέρει να είναι στη μέρα του κι ίσως αυτός που του χαμογελάει η τυχη... Τόξο απο Σεπτέμβρη πάλι!  Φιλιά..."


Κι εδώ, μαζύ σου, πρωταθλητή μας!!!!!

Μπραβο!!!

Lamprini T.


ΠΗΓΗ


***


Τώρα τον αγαπάω, περισσότερο από πριν!

Μια φορά ΝΙΚΗΤΗΣ, ΠΑΝΤΑ, ΝΙΚΗΤΗΣ!

Για δυο μονάδες; 

Σιγά, την ήττα!

Ξεκουράσου για τον Σεπτέμβρη, Χρήστο μου, και ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!

Πόσες νίκες, πια;

Έλεος!

Μού θύμισες τον "Παίκτη"...

Θα στην αφιερώσω την ανάρτηση, προσεχώς!(Θα φέρω ΕΔΩ, το λινκ, όταν!)

Χαμογέλα, ακόμα και οι συνεχόμενες νίκες, κουράζουν!

Κάθε φορά, νίκη, νίκη, καναβούρι, καναβούρι... πολύ μπανάλ!

Πάμε, μουσικούλα, κι ότι προλάβουμε!

ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ, ΠΑΝΤΑ!

 

 

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2016

Χρήστος Αερικός... πρώτος στην Ευρώπη, γιατί το μπορεί!



***

Τετάρτη, 20 Ιουλίου 2016


Αερικός... πρώτος στην Ευρώπη...


708/720... πανελληνιο ρεκορ!!!!!

ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ!!  Στον αγώνα καταταξης (στους νεους... - ετών 20 πια!!!)

Περιμένουμε τελικα αποτελεσματα... ( προφανώς θα υπάξουν κι άλλοι αγώνες ανάμεσα στους πρωτους...)...

ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!

Μετά τις διακοπές... κι οι λεπτομέρειες...

Lamprini T., ΕΚΕΙ!

Υγ. Η εντολή για σχόλια, δεν υπακούει!

...Κι εγώ, αργώ,

θα την βρω την άκρη, ελπίζω!
12 και 48, μεσημέρι Πέμπτης! Κιόλας;

Η Αργώ άργησε δυο μήνες

Το καλοκαίρι έφτασε τα μισά και για την Αργώ κανείς δεν είχε ενδιαφερθεί. Σήμερα «έπεσε» στη θάλασσα επιτέλους. Να τη δει και κανένας τουρίστας και ας τη ματιάσει…

Η Αργώ άργησε δυο μήνες

20 Ιουλίου 2016, 10:56
ARGV
Το καλοκαίρι έφτασε τα μισά και για την Αργώ κανείς δεν είχε ενδιαφερθεί. Σήμερα «έπεσε» στη θάλασσα επιτέλους. Να τη δει 

Μουσικοί Ιχνηλάτες - Εμφανίσεις - Σκοπός 22-7-16 και 24 - 7- 16



***

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22/7 στο ΗΑΥΑΤΤ (Αγριά Βόλου) 
Μουσική παράσταση Αγάπης & Αλληλεγγύης για τα "αδέσποτα - ελεύθερα" ζώα.
Οι ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΙΧΝΗΛΑΤΕΣ & ΟΛΟΙ όσοι θα συμμετέχουν σ' αυτή τη βραδιά το κάνουν αφιλοκερδώς.
Είναι πολλά τα περιστατικά και η ΦιλοζωΪκη Ομάδα Βόλου δεν μπορεί να ανταπεξέλθει οικονομικά στις ανάγκες για ιατρική και φαρμακευτική περίθαλψη.
Με την παρουσία σας την Παρασκευή θα δώσουμε μία ανάσα και κουράγιο σ' αυτούς τους ανθρώπους να συνεχίσουν το έργο τους.
Είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε.
Επίσης θα έχετε την ευκαιρία να ρωτήσετε για ιατρικά θέματα τον κτηνίατρο Φιλήμων Διαμαντή και για νομικά την δικηγόρο Μαρία Λασκαρίδου οι οποίοι θα σας λύσουν τυχόν απορίες.
ΕΙΣΟΔΟΣ ΜΕ ΠΟΤΟ: 9 € & όλα τα υπόλοιπα ποτά 5 €.

Έναρξη στις 22.30 | τηλ. κρατήσεων 2428091014














***

ΚΥΡΙΑΚΗ 24/7 στο ΔΑΣΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ΠΑΓΓΑΙΟΥ (ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗ ΚΑΒΑΛΑΣ)
Προπώληση εισιτηρίων στα καταστήματα:
WIND Ελευθερούπολης
ΓΕΡΜΑΝΟΣ Ελευθερούπολης
FOTO Nikos
Αραμπατζή Σουλτάνα (εφημερίδες - περιοδικά)

20 Ιουλίου 1974 - (2016)

Επιστράτευση 20 Ιουλίου 1974

ΑΘΗΝΑ- 20 ΙΟΥΛΙΟΥ 1974-ΤΟ ΧΑΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΣΤΡΑΤΟ
Στην Ελλάδα οι λογοκρινόμενες εφημερίδες της 20-7-1974 δεν γράφουν τίποτα για την εισβολή όταν στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου την ίδια μέρα η ειδησεογραφία είναι πλήρης !



ΑΘΗΝΑ- 20 ΙΟΥΛΙΟΥ 1974-ΤΟ ΧΑΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΣΤΡΑΤΟ
Στην Ελλάδα οι λογοκρινόμενες εφημερίδες της 20-7-1974 δεν γράφουν τίποτα για την εισβολή όταν στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου την ίδια μέρα η ειδησεογραφία είναι πλήρης !
atheofobos.blogspot

Ως τις 9 το πρωί, στην Κυρήνεια είχαν αποβιβαστεί 3.000 Τούρκοι. Στις 9, κηρύχθηκε στην Κύπρο επιστράτευση. Στο Κιόνελι της Κυρήνειας, κάποιο ελληνικό τμήμα ενεργούσε αυτόβουλα. Στρίμωξε τους Τούρκους στα 500 μ. από τη θάλασσα. Διατάχθηκε να σταματήσει.Στις 11, το κρατικό ραδιόφωνο της Αθήνας μετέδωσε ανακοίνωση για γενική επιστράτευση. Για τη χούντα, ήταν η αρχή του τέλους καθώς αποκαταστάθηκε η ιεραρχία στο στράτευμα. Οι απόστρατοι που διώχτηκαν, επέστρεψαν. Βασίλευε το χάος αλλά οι συνταγματάρχες έπρεπε να υπακούν στους ανωτέρους τους. Στην Κύπρο, οι Τούρκοι προχωρούσαν.Η προσωρινή κατάπαυση του πυρός ίσχυσε εξήντα ώρες μετά την εισβολή. Μια μέρα αργότερα, η χούντα έπαψε να υπάρχει.topontiki

"Η ΕΙΣΒΟΛΗ ΑΡΧΙΖΕ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΝΑΝΟΣ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΚΗΣΗ

"Οι Τούρκοι χτυπούν την Κύπρο αλλά εμείς είμαστε Ελλάς"
Παρασκευή 19 Ιουλίου 1974. Το BBC μεταδίδει ότι σε λιγότερο από 20 ώρες η Τουρκία θα εισβάλει στην Κύπρο. Στη Μερσίνα, στρατεύματα επιβιβάζονται στα αποβατικά σκάφη. Στη Λευκωσία, η ΤΟΥΡΔΥΚ βρίσκεται σε πλήρη επιφυλακή και ο Ντενκτάς διατάζει το κλείσιμο όλων των διοδίων από και προς τους τουρκοκυπριακούς θύλακες. Ολες οι ενδείξεις συγκλίνουν στο ότι η τουρκική επιδρομή εις βάρος της Κύπρου είναι ζήτημα ωρών.
Κι ενώ οι Τούρκοι συνέχιζαν πυρετωδώς την προεργασία τους, στο Αρχηγείο Ενόπλων Δυνάμεων (ΑΕΔ) ο Γρηγόριος Μπονάνος καθησύχαζε τους πάντες ότι επρόκειτο για τουρκική άσκηση και ότι δεν υπήρχε κίνδυνος εισβολής. Το ενδιαφέρον παρασκήνιο για το τι είχε συμβεί στο ΑΕΔ τις κρίσιμες εκείνες ώρες αποκαλύπτει ο αρχηγός Ναυτικού του καθεστώτος Ιωαννίδη, Πέτρος Αραπάκης, στο βιβλίο του "Το τέλος της Σιωπής".
Σύμφωνα με κατάθεση του ναυτικού διοικητή Κύπρου, Γεώργιου Παπαγιάννη, την 21.15 ώρα της 19ης Ιουλίου, τα ραντάρ της Ναυτικής Διοίκησης Κύπρου εντόπισαν τον απόπλου έξι τουρκικών πλοίων σε σχηματισμό, να εξέρχονται από το λιμάνι της Μερσίνας και να κατευθύνονται προς την Αμμόχωστο. Σε 25 λεπτά, στις 21.40, εντοπίστηκαν άλλα 11 πλοία να κατευθύνονται προς το νοτιοδυτικό άκρο της Κύπρου. Ο αντιπλοίαρχος Γεώργιος Παπαγιάννης πηγαίνει στο Γενικό Επιτελείο Εθνικής Φρουράς (ΓΕΕΦ) και ενημερώνει τον αρχηγό του πραξικοπήματος ταξίαρχο Γεωργίτση για τον απόπλου των σκαφών. Ο Γεωργίτσης επικοινωνεί με την απευθείας τηλεφωνική γραμμή (εγκαταστάθηκε για τις ανάγκες του πραξικοπήματος στις 15 Ιουλίου) με το ΑΕΔ. "Εκ του ΑΕΔ του είπον ότι πρόκειται περί ασκήσεως", αναφέρει ο Παπαγιάννης. Στις 2 π.μ. της 20ής Ιουλίου, τα έξι πλοία που έπλεαν προς την Αμμόχωστο ανέστρεψαν και έπλεαν προς την Τουρκία. Το ΑΕΔ θεωρεί την αλλαγή πορείας ως επιβεβαιωτική ένδειξη ότι επρόκειτο περί ασκήσεως. Στις 4 π.μ., τα υπόλοιπα έντεκα πλοία έφτασαν σε απόσταση 15 ναυτικών μιλίων από τις ακτές της Κερύνειας και στις 4.30 στα δέκα ναυτικά μίλια. Το γεγονός αναφέρεται στο ΑΕΔ. "Αντίδρασις ουδεμία"!
Στις 5 π.μ. η Κύπρος δονείται από τους βομβαρδισμούς και από το γραφείο του αρχηγού ΓΕΕΦ φαίνονται οι αλεξιπτωτιστές που πέφτουν στη Λευκωσία. Στο ΑΕΔ, όπως μαρτυρεί ο αντιπλοίαρχος Παναγιώτης Νικολόπουλος, όταν ενημερώθηκε ο Μπονάνος για τους βομβαρδισμούς στην Κύπρο έδωσε την εξής απάντηση: "Οι Τούρκοι κτυπούν την Κύπρο και εμείς είμαστε Ελλάς"!
Αφού είσαστε Ελλάς γιατί σκοτωθήκατε για μια δεκαετία να ανατρέψετε τον Μακάριο με μόνη δικαιολογία ότι το "εθνικόν κέντρο είναι η Αθήνα"; Ο Μπονάνος, από την 1η Ιουνίου, όταν αποφασίστηκε ήδη το πραξικόπημα κατά του Μακαρίου, απέστειλε στους αρχηγούς όλων των κλάδων άκρως απόρρητη -ειδικού χειρισμού- προσωπική διαταγή ότι λόγοι εθνικής πολιτικής επιβάλλουν υποχρέωση αποφυγής σύγκρουσης με την Τουρκία. "Πάσα ενέργεια ή εκδήλωσις έναντι Τουρκίας δέον να αναλαμβάνεται μόνο κατόπιν εγκρίσεως ΑΕΔ", έλεγε στη διαταγή του. Η χούντα είχε δεσμευτεί ότι δεν θα εμπλακεί σε πολεμική αντιπαράθεση με την Τουρκία. Και ο Μπονάνος τήρησε τη δέσμευση που είχε δώσει στο ακέραιο.
Στις 8.30 το πρωί της 20ής Ιουλίου, τρεις ολόκληρες ώρες μετά την εκδήλωση της τουρκικής επιδρομής κατά της Κύπρου, συνεδρίασε στην Αθήνα το Πολεμικό Συμβούλιο. Το Συμβούλιο δεν έλαβε καμιά απόφαση να κτυπηθούν οι τουρκικές αποβατικές δυνάμεις ούτε με ενισχύσεις από την Ελλάδα ούτε καν από την Εθνική Φρουρά που ήταν ακόμη δεσμευμένη από τη διαταγή Μπονάνου. "Το πολεμικό συμβούλιο δεν ήθελε την προσβολή των εχθρικών στρατευμάτων", γράφει ο Αραπάκης.
Στο μεταξύ, οι Τούρκοι αποβιβάζονταν στην Κύπρο ανενόχλητοι με τα όπλα στου ώμους. Η φωτογραφία δημοσιεύεται στον τουρκικό Τύπο και η σκηνή που αποδίδεται στην 20ή Ιουλίου 1974 είναι άκρως αποκαλυπτική. Οι Τούρκοι στρατιώτες κάθονται στην ακτή και ρεμβάζουν τη θάλασσα, ως να πήγαν εκδρομή στο νησί. Οι πραξικοπηματίες φρόντισαν για τον αφοπλισμό του νησιού. Τα πυροβόλα σηκώθηκαν από τον Πενταδάκτυλο και στάλθηκαν στην Πάφο κυνηγώντας τον Μακάριο. Και οι οργανωμένες μονάδες της Εθνικής Φρουράς, αντί να σταλούν στην Κερύνεια να αποκρούσουν την απόβαση τις πρώτες κρίσιμες ώρες που εκδηλώθηκε η εισβολή, διατάχθηκαν να εκκαθαρίσουν τους τουρκοκυπριακούς θυλάκους!
"Αι ενισχύσεις Ναυτικού (υποβρύχια) και Αεροπορίας δεν ενεπλάκησαν εις τον αγώνα της Κύπρου διότι εκρίθη ότι ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΩΝ ΘΑ ΑΠΕΤΕΛΗ ΑΙΤΙΑΝ ΕΝΑΡΞΕΩΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΑΔΟΣ - ΤΟΥΡΚΙΑΣ", δικαιολογείται ο Μπονάνος σε μεταγενέστερη έκθεσή του προς τον Αβέρωφ. Ειδικά για τα υποβρύχια, ο Μπονάνος έγραψε ότι η παρουσία τους στο Αιγαίο ήταν απαραίτητη "όταν εκρίθη ως λίαν πιθανή η σύρραξις μετά της Τουρκίας (...) διά την προστασίαν των νήσων και την προσβολήν της τουρκικής αποβατικής δυνάμεως, η οποία παρέμενεν ανέπαφος εις την Σμύρνην."
Γι' αυτή την εθνική προδοσία του 1974 δεν δικάστηκε κανένας, ούτε στην Κύπρο ούτε στην Ελλάδα. Η ηγεσία της χούντας καταδικάστηκε μόνο για το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου. Αλλά η 21η Απριλίου δεν είναι τίποτα σε σύγκριση με την κυπριακή τραγωδία.
thegreekz.com

Εν πάση περιπτώσει όταν η αμερικανική αντιπροσωπεία αποχώρησε από το Πεντάγωνο, γύρω στις 8.30 π.μ. πραγματοποιήθηκε πολεμικό συμβούλιο, όπου αποφασίστηκε να μην κηρυχτεί πόλεμος κατά της Τουρκίας, αλλά να δοθεί διαταγή γενικής επιστράτευσης προς εκφοβισμό των Τούρκων και για άσκηση πίεσης προς τις Ηνωμένες Πολιτείες. Τα πράγματα, πλέον, δεν ήταν μόνο τραγικά, αλλά τα συνόδευε και το κωμικό στοιχείο. Βέβαια, η επιστράτευση είχε δύο επιπλέον χαρακτηριστικά που αξίζει να σημειωθούν. Το ένα ήταν πως ο λαός ανακατευόταν με τις Ενοπλες Δυνάμεις κι ως ένα βαθμό εξοπλιζόταν. Αρα έφευγε από τα χέρια της χούντας το βασικό όπλο που την κρατούσε στην εξουσία. Το δεύτερο ήταν πως ο επιστρατευμένος λαός μαντρώθηκε στα στρατόπεδα. Το ίδιο συνέβη και με τις πιο ζωντανές του δυνάμεις. Ετσι, όχι η χούντα, αλλά το αστικό καθεστώς απαλλασσόταν σε μεγάλο βαθμό - αν όχι εντελώς- από τον κίνδυνο να δει από τη μια στιγμή στην άλλη τις λαϊκές μάζες ξεσηκωμένες και στους δρόμους. Υπό αυτές τις προϋποθέσεις μπορούσε να προετοιμάσει την αλλαγή φρουράς, δηλαδή την επιστροφή στον κοινοβουλευτισμό.
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ







ΥΠΕΘΑ: Εληξε η γενική επιστράτευση του 1974
Δημοσιεύθηκε: 14:50 - 24/05/02
Την άρση της Γενικής Επιστράτευσης των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας αποφάσισε σήμερα το Συμβούλιο Άμυνας, το οποίο συνεδρίασε υπό την Προεδρία του Υπουργού Εθνικής Άμυνας, Γ. Παπαντωνίου.Σύμφωνα με την απόφαση καταργείται το Π.Δ. 506/74 ”Περί Γενικής Επιστράτευσης” το οποίο τέθηκε σε ισχύ στις 20 Ιουλίου 1974 κατά την περίοδο της εισβολής των Τουρκικών δυνάμεων στην Κύπρο και απετέλεσε συνέχεια της κατάστασης Μερικής Επιστράτευσης από τον Απρίλιο του 1946 εξαιτίας της εμπόλεμης κατάστασης με την Αλβανία.

Ειναι οτι μπόρεσα να συγκεντρώσω

**
* ΠΗΓΗ

************

ΚΙ ΕΔΩ:

20 Ιουλίου 1974: Μια ημερομηνία πόνου και δακρύων


Κράτησα μόνο την φωτογραφία...
Λύγισα στις αναμνήσεις... εκείνης της μέρας, ανατρίχιασα... τόσο άντεξα, στα κόπυ.



Ας θυμηθώ.... γραπτώς...

Ήμουνα 14 χρονών, είχα πάει διακοπές στην Αθήνα.
Γινόταν ένας πανικός, δεν καταλάβαινα πολλά.
Όλοι έκλαιγαν, κι εγώ μαζί.
Ο γαμπρός μου έφευγε για επιστράτευση κι η αδελφή μου μ' έβαλε στο λεωφορείο...
Με παρέδωσε σε μια κυρία... άγνωστη, να με στείλει στην μάννα μου...

Θυμάμαι ένα άγνωστο σπίτι που κοιμήθηκα, ένα σαλόνι που μού έδειξε η κυρία... μια λεκάνη ... που μέσα ΥΠΗΡΧΑΝ οστά; (κάτι με εντόσθια... θυμάμαι), ΑΓΙΟΥ, (σοκάρομαι που στο μυαλό μου, τώρα που γράφω, "έρχεται" στην μνήμη, "κάτι" από Άγιο Νεκτάριο...), μού είχε πει η κυρία, πως Τα προσκυνούσε ο κόσμος κρυφά, να τα προσκυνήσω κι εγώ... (τρόμαξα... σοκαρίστηκα, νομίζω, ήταν πολλά για παιδί, τότε...)
την άλλη μέρα πρωί, μάλλον μ' έβαλε στο λεωφορείο και πήγα στην μάννα μου, δε θυμάμαι, ΤΙΠΟΤΑ, περισσότερο!

...Μόνο το όνειρο της μάννας, χθες τη νύχτα....
Δεν ήταν καλό.
Είχα χρόνια πολλά, να την δω και μάλιστα, έτσι.

ΣΕ ΚΑΛΟ, ΟΛΩΝ ΜΑΣ!

***

ΥΓ. ΟΙ ΣΤΑΥΡΟΙ, ΣΕ ΚΑΛΟ ΜΑΣ!

Τετάρτη 20 Ιουλίου 2016

Θεατρική Παράσταση - ΣΤΟΝ ΛΑΚΚΟ ΜΕ ΤΑ ΦΙΛΙΑ! ΔΡΑΠΑΙΚΤΕΣ ΒΟΛΟΥ


Θεατρική Παράσταση - ΣΤΟΝ ΛΑΚΚΟ ΜΕ ΤΑ ΦΙΛΙΑ! ΔΡΑΠΑΙΚΤΕΣ ΒΟΛΟΥ
Ανοιχτό Δημοτικό Θέατρο Νέας Ιωνίας
Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ΠΑΙΔΙΑ!

...Παράπονα

΄

...Ευτυχώς, που σήμερα θα βρέξει....
γιατί... η ΔΕΥΑΜΒ... επιδιορθώνει, μεν, τις βλάβες, μα δεν νοιάζεται που σταματούν οι λάσπες, ποιοι τις πατούν... κι αν έχουν οι ίδιοι νερό να πιουν!

Καλημέρα μας!

Τα βυτία θαλασσινού νερού, καιρός να βγουν και στις γειτονιές... Δήμαρχε!

...Κολλήματα




....Αφού θέλησαν να 'ρθουν, εδώ, αυτές οι φώτο, ας μείνουν!

Σάββατο 16 Ιουλίου 2016

Xρήστος Αερικός , Δεύτερος στο ανοιχτό πρωτάθλημα ΕΛΛΑΔΟΣ!!!!!!!!!!

Xρήστος Αερικός , Δεύτερος στο ανοιχτό πρωτάθλημα ΕΛΛΑΔΟΣ!!!!!!!!!!


ΠΗΓΗ για την σελίδα του πρωταθλητή μας στο facebook:   Ο Xristos Aerikos στην τσίτα.
10 Ιουλίου στις 9:05 μ.μ. · Ναύπλιο, Περιφέρεια Πελοποννήσου ·


Τελειώσαμε κ απο το ανοιχτο πρωτάθλημα Ελλάδος ... 2η θέση στο σύνθετο ανδρών με πρώτο το φιλαρακι μου Stavros Koumertas κ τρίτο Sakis Kostopoulos ... Δυστυχώς μετα απο 2 χρόνια παίξαμε αντίπαλοι με τον αδερφό μου Kiriakos Kroazie που αν δεν ηταν αυτος να με βοηθάει με τον τροπο του πολλα πράγματα δεν θα είχαν γίνει θελω να τον ευχαριστήσω λοιπόν κ να του πω οτι οσο κ να τον γλωσσοτρωτε και όσα τοξα κ να του σπάσουν πάντα θα του δίνω αλλα!!! 😂😂 επισης θελω να ευχαριστήσω τον σύλλογο μου ‪#‎PROMITHEAS‬ για όλη αυτη του την στήριξη το 2016 κ την κάλυψη των εξόδων όλων μου των αγώνων ακομα κ στην Ελλάδα!! Άλλος ενας αγώνας μένει για φέτος για τον οποίο την ερχόμενη Κυριακη πετάμε για Ρουμάνια..

.........................................

Πάντα επιτυχίες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΗΣΤΟ!!! ΜΕ υγεία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lamprini T.

Κι από μένα, ΧΡΗΣΤΟ!

Κυριακή 3 Ιουλίου 2016

ΑΕΡΙΚΟΣ νο 36 στον ΚΟΣΜΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΑΕΡΙΚΟΣ νο 36 στον ΚΟΣΜΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!


ΠΗΓΗ!! https://www.facebook.com/christosaerikos/photos/a.833889926739682.1073741828.833386270123381/888495251279149/?type=3&theater

Χρήστος Αερικός
Παγκόσμια κατάταξη: 36
ΗΛΙΚΙΑ:19

Η σελίδα του Χρήστου στο φέις: Christos Aerikos
· 
ΠΗΓΗ : 26 Ιουνίου ·

I am very happy to announce that I'm in 36th place of world ranking in seniors (started from 260)!! This is my first year competing with those beasts and I will try to go on top 10!! I want to thank my club #PROMITHEAS and #CoffeeIslands because they pay everything all time, also I would like to thank my sponsors for their products and for their services #GoldTip #BeeStinger #Beiter #FBS #AxionFitnessGym😊😊😊
/////////////////
Μετάφραση: 
Είμαι πολύ χαρούμενος για να ανακοινώσω ότι έιμαι στην 36η θέση στην ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΑΤΑΤΑΞΗ στους άνδρες (ξεκινώντας από το νο 260)!!  Αυτή είναι η πρώτη μου χρονια που συναγωνίστηκα εκείνα τα θηρά και θα προσπαθήσω να φθάσω στην κορυφή των πρώτων 10!! 
Θέλω να ευχαριστήσω τον σύλλογό μου PROMITHEAS και COFFEEISLANDS, γιατί πληρώνουν τα πάντα όλην την ώρα, επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τους σπόνσορές μου για τα προϊόντα τους και για όλες τις υπηρεσίες τους GoldTip BeeStinger Beiter FBS #AxionFitnessGym
.............................................
ΜΠΡΑΒΟ ΑΣΤΕΡΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ!!!!!!! 
Lamprini T. (πηγή)
***
ΣΤΑΘΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΣΟΥ, ΧΡΗΣΤΟ!
ΜΠΟΡΕΙΣ!
και ΕΥΓΕ!!!